Mercedes-AMG Speedshift DCT: Aπό τα καλύτερα σασμάν του πλανήτη

Το "Mercedes-AMG Speedshift DCT" αποτελεί αυτή τη στιγμή ένα από τα καλύτερα κιβώτια διπλού συμπλέκτη στον κόσμο. Ας το γνωρίσουμε καλύτερα...

Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουν γίνει “μονόδρομος” πλέον, ειδικά στα supercars, όπου η ταχύτητα αλλαγής είναι ψηλά στις προτεραιότητες. Ας γνωρίσουμε το AMG Speedshift DCT, ένα σασμάν που έρχεται κατευθείαν από την Formula 1 και το συναντάμε στην Mercedes-AMG GT.

Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικό turbo στους νέους κινητήρες της Mercedes-AMG 

Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη “AMG Speedshift DCT” αποτελεί προϊόν που κατασκευάζεται από την εταιρεία “Magna PT”, πρώην Getrag, και στην προκειμένη περίπτωση συνδυάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα. Ασφαλώς δε θα το βρει κανείς μόνο στην Mercedes-AMG GT, μιας και ακριβώς το ίδιο κιβώτιο υπάρχει και σε αρκετά μοντέλα της Ferrari.

Στο συγκεκριμένο κιβώτιο, όπως και σε όλα τα σασμάν διπλού συμπλέκτη, η επόμενη σχέση είναι πάντα έτοιμη με αποτέλεσμα οι αλλαγές να γίνονται ταχύτατα. Η Mercedes-AMG ανακοινώνει ότι για ανέβασμα ταχύτητας απαιτούνται μόλις 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Περισσότερα όμως για τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη αξίζει να διαβάσετε στο αναλυτικό μας τεχνικό κείμενο.

Στην περίπτωση του AMG Speedshift DCT, σασμάν και διαφορικό βρίσκονται σε μία συμπαγή κατασκευή μειώνοντας το βάρος. Όπως συμβαίνει και στα αγωνιστικά, ο άξονας που έρχεται από τον κινητήρα είναι κατασκευασμένος από carbon, με αποτέλεσμα να ζυγίζει μόλις 3,9 κιλά. Είναι ένας σημαντικός παράγοντας ώστε να επιτευχθεί η σχεδόν απόλυτη κατανομή ποσοστού βάρους (47/53).

Τέλος, προκειμένου οι αλλαγές να γίνονται με όσο το δυνατόν πιο ομαλό τρόπο, η Mercedes-AMG χρησιμοποιεί ένα βολάν διπλής μάζας το οποίο εξαλείφει τις ταλαντώσεις. Τα προγράμματα οδήγησης είναι τα εξής: “C” (Comfort), “S” (Sport), “S +” (Sport Plus) και “I” (Individual). Σε πιο σκληροπυρηνικές κατασκευές που εξοπλίζονται με το AMG Speedshift DCT, όπως η AMG GT R, υπάρχει και το πρόγραμμα R “Race” που προσαρμόζει τον κιβώτιο στις απαιτήσεις της πίστας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;