Mercedes-AMG GT R Roadster με 317 χλμ./ώρα τελική

Η Mercedes-AMG παρουσίασε την GT R Roadster η οποία εντυπωσιάζει με την εμφάνισή της και την τεχνολογική της αρτιότητα, θα κατασκευαστεί όμως σε μόλις 750 μονάδες.

Στο Affalterbach, έδρα της Mercedes-AMG, όποτε παρουσιάζουν ένα νέο μοντέλο όλος ο κόσμος αναστατώνεται. Και όχι άδικα, αφού κάθε Mercedes-AMG έχει αρκετούς λόγους για να μας κάνει να… ενθουσιαστούμε.

Εξαίρεση αυτού του κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελεί φυσικά και το νέο δημιούργημα της Mercedes-AMG, η GT R Roadster. Τουναντίον μάλιστα, αφού πρόκειται για ένα από τα εντυπωσιακότερα μοντέλα της γερμανικής μάρκας.

Περιορισμένη σε μόλις 750 μονάδες, η AMG GT Roadster (η ανοικτή έκδοση της Coupe, η οποία έκανε την εμφάνισή της πριν από τρία χρόνια) έχει κάτω από το μακρύ καπό της τον θηριώδη 4.0 λτ. V8 διπλοτούρμπινο κινητήρα βενζίνης, που αποδίδει 585 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 700 Nm ροπής από τις 2.100 έως και τις 5.500 σ.α.λ. (όπως ακριβώς συμβαίνει και στην αντίστοιχη Coupe έκδοση). Τιμές που, σε συνδυασμό και με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, διπλού συμπλέκτη, χαρίζουν στο γερμανική roadster βάρους 1.635 κιλών 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. και τελική ταχύτητα 317 χλμ./ώρα.

Το πισωκίνητο roadster χρησιμοποιεί τετραδιεύθυνση, προκειμένου να εξασφαλίζει ακόμη καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά, ανεξαρτήτως ταχύτητας. Έτσι, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή στην οποία βρίσκονται οι εμπρός, σε ταχύτητες έως και 100 χλμ./ώρα. Από 100 χλμ./ώρα και πάνω οι πίσω τροχοί ακολουθούν την κατεύθυνση των εμπρός. Έτσι, σε συνδυασμό και με τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, βελτιστοποιείται το κράτημα ανεξαρτήτως ταχύτητας.

Εμφανισιακά, η roadster εκδοχή της Mercedes-AMG GT R Roadster, δεν έχει να επιδείξει ιδιαίτερες διαφορές σε σχέση με την Coupe έκδοσή της, εκτός φυσικά από την απουσία μεταλλικής οροφής, η οποία έχει αντικατασταθεί από μαλακή, ηλεκτρικά ανοιγόμενη. Αυτή αποτελείται από τρία διαφορετικά στρώματα (μαγνήσιο, ατσάλι, αλουμίνιο), τα οποία βοηθούν ώστε να μείνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου χαμηλά αλλά και να βελτιωθεί η ηχομόνωση και η θερμομόνωσή της. Φυσικά δεν περνούν απαρατήρητα στοιχεία όπως η σταθερή αεροτομή, οι προφυλακτήρες με τους μεγάλους αεραγωγούς, η μάσκα με τις 15 κάθετες, χρωμιωμένες γρίλιες, ο αεροδυναμικός διαχύτης και οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων.

Στο εσωτερικό της Mercedes-AMG GT R Roadster δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η οθόνη για το σύστημα πολυμέσων 10.25 ινστών στο κέντρο του ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων έχει ειδικά γραφικά AMG σε τρεις διαφορετικές απεικονίσεις (Classic, Sporty και Supersport). Εντυπωσιακό όμως είναι και το τριάκτινο τιμόνι AMG Performance Steering Wheel, το οποίο έχει επίπεδο κάτω μέρος, χειριστήρια για τον έλεγχο επιμέρους λειτουργιών του αυτοκινήτου αλλά και έναν κυκλικό διακόπτη με οθόνη υγρών κρυστάλλων, για τη ρύθμιση του AMG TRACTION CONTROL (εννέα διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης). Φυσικά υπάρχει και το AMG DYNAMIC SELECT, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα από έξι οδηγικά προφίλ. Αυτά είναι τα Slippery, Comfort, Sport, Sport plus, Race και Individual.

Η Mercedes-AMG GT R Roadster πραγματοποιεί την επίσημη εμφάνισή της αυτές τις ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;