Με 170 ίππους η “βασική” έκδοση του νέου MINI Countryman C

MINI Countryman C 2023 βασική έκδοση
Το νέο MINI Countryman C ξεχωρίζει ήδη από τη βασική του έκδοση, η οποία εφοδιάζεται με μοτέρ βενζίνης και ήπιο υβριδικό σύστημα απόδοσης 170 ίππων.

Με το MINI Countryman C, η βρετανική εταιρεία συνδυάζει το υψηλό επίπεδο οδηγικής άνεσης και ευρυχωρίας με έναν αποδοτικό 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα με απόδοση που μπορεί να καλύψει κάθε ανάγκη κίνησης.

Διαβάστε επίσης – Νέο MINI Countryman S ALL4: Η πολυδιάστατη πλευρά των MINI

Με ισχύ 170 ίππων, το βασικό μοντέλο επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 212 χλμ./ώρα. Με ροπή 280 Nm και την αποδοτική τεχνολογία TwinPower Turbo, το μοντέλο της βρετανικής εταιρείας διαθέτει την απαραίτητη ισχύ και απόκριση για την γνώριμη διασκεδαστική οδήγηση ΜΙΝΙ.

Παράλληλα, η ενσωματωμένη ήπια υβριδική τεχνολογία χρησιμοποιείται για την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση ενισχύοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στις επιταχύνσεις με ισχύ 19 ίππων. Αυτό μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων του Countryman C στα 6,1 λτ./100 χλμ. και 138 γρ./χλμ. αντίστοιχα κατά το πρότυπο WLTP.

Διαβάστε επίσης: Πωλητήριο σε ένα από τα πιο ξεχωριστά Mini Cooper – Ο λόγος που πωλείται τόσο ακριβά

Το νέο MINI Countryman είναι 13 εκατοστά μακρύτερο και οκτώ εκατοστά ψηλότερο από τον προκάτοχό του. Ο κατακόρυφος προσανατολισμός της σιλουέτας με την καθαρή σχεδίαση των επιφανειών και τη νέα οκταγωνική μάσκα συμβάλλουν στην χαρακτηριστική εμφάνιση του μοντέλου. Ο σχεδιασμός του αμαξώματος με τα λεπτά περιγράμματα προσδίδει στο μοντέλο νότες κομψότητας. Ως σήμα κατατεθέν της μάρκας, οι κοντοί πρόβολοι υπογραμμίζουν την ευελιξία του Countryman. Οι χαρακτηριστικοί προβολείς LED και τα πίσω φώτα τονίζουν τη σχεδίαση του αμαξώματος με προαιρετικές νέες φωτεινές υπογραφές.

Σε εκτός δρόμου διαδρομές, η απόσταση από το έδαφος των 202 χλστ. και το δυναμικό πλαίσιο παρέχουν πρόσθετη ασφάλεια και άνεση. Για το νέο MINI Countryman C διατίθενται ζάντες ελαφρού κράματος σε διάφορα σχέδια και διάμετρο από 17 έως και 21 ίντσες.

Το εσωτερικό του νέου Countryman μπορεί να φιλοξενήσει έως και πέντε ενήλικες. Με την πανοραμική γυάλινη οροφή δημιουργείται ένα πιο φωτεινό περιβάλλον στο εσωτερικό με απρόσκοπτη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Στο επίκεντρο της μινιμαλιστικής σχεδίασης του εσωτερικού βρίσκεται η στρογγυλή οθόνη OLED διαμέτρου 240 χλστ.

Το νέο κεντρικό όργανο με την υψηλής ποιότητας γυάλινη επιφάνεια επιτρέπει τον άνετο και διαισθητικό χειρισμό όλων των συστημάτων ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και υποβοήθησης οδήγησης μέσω αφής ή φωνητικών εντολών. Τα MINI Experience Modes αλλάζουν την εμφάνιση του cockpit με ένα συνδυασμό οπτικού σχεδιασμού, φωτισμού περιβάλλοντος και ηχητικών μοτίβων. Όλες οι λειτουργίες οδήγησης μπορούν να ελέγχονται μέσω της μπάρας διακοπτών MINI.

Τα στάνταρ σπορ καθίσματα με μοτίβο πολύχρωμου υφάσματος στο cockpit παρέχουν περισσότερο χώρο στους επιβάτες χάρη στο επιπλέον πλάτος των τριών εκατοστών στην περιοχή των ώμων και των αγκώνων. Η πλάτη των τριών πίσω καθισμάτων μπορεί να ρυθμιστεί σε έξι θέσεις με γωνία έως και 12 μοίρες.

Το πίσω κάθισμα, το οποίο μπορεί να μετακινηθεί κατά τον διαμήκη άξονα σε μια διαδρομή έως και 130 χλστ., δημιουργεί πρόσθετο χώρο για τα πόδια στο πίσω μέρος ή ακόμη περισσότερο χώρο φόρτωσης. Με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος (40:20:40), η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών μπορεί να αυξηθεί από 450 λίτρα στα 1.460 λίτρα.

Για πρώτη φορά, το Driving Assistant Plus προσφέρει στο MINI Countryman την επιλογή μερικώς αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου 2 σε διαδρομές που μοιάζουν με αυτοκινητόδρομο. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να αφήσει τα χέρια του από το τιμόνι μέχρι την ταχύτητα των 60 χλμ./ώρα, με την προϋπόθεση ότι συνεχίζει να παρακολουθεί προσεκτικά την κυκλοφορία και παραμένει έτοιμος να επέμβει ανά πάσα στιγμή.

Τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού και δυνατότητες εξατομίκευσης
Η δομή εκδόσεων της νέας οικογένειας MINI προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών εξατομίκευσης με τις νέες παραλλαγές Essential, Classic, Favoured και JCW. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, διατίθενται διαφορετικά φινιρίσματα αμαξώματος και οροφής, καθώς και διάφορα εσωτερικά χρώματα. Ο σχεδιασμός του νέου στοιχείου της κολόνας C αλλάζει ανάλογα με το επιλεγμένο επίπεδο εξοπλισμού.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;