Mazda MX-5 Mk1: Με νέα ανταλλακτικά στην Ευρώπη

Mazda MX-5 νέα ανταλλακτικά Mk1
Με το Mazda MX-5 1ης γενιάς να απολαμβάνει πλέον status κλασικού, οι Ιάπωνες διευρύνουν τα διαθέσιμα ανταλλακτικά του στην Ευρώπη.

Το Mazda MX-5 Mk1 ή πρώτης γενιάς αν προτιμάτε, δεν αποτελεί απλά ένα ορόσημο για την ιαπωνική εταιρία αλλά και για ολόκληρη την κατηγορία των roadster που αναγεννήθηκε ουσιαστικά χάρη στην εμπορική του επιτυχία. Με το πρώτο MX-5 να κατατάσσεται πλέον στα ιστορικά οχήματα της FIVA, οι Ιάπωνες θέλουν να το δουν να κυκλοφορεί για πολλά ακόμη χρόνια στους ευρωπαϊκούς δρόμους και γι αυτό το λόγο διευρύνουν τα διαθέσιμα ανταλλακτικά του στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου ξεκινώντας από εκείνη του Ηνωμένου Βασιλείου.

Διαβάστε επίσης: Κώστας Στεφανής. Mazda MX-5 RF. Ένας ζωντανός θρύλος

Με τη ζήτηση για την πρώτη γενιά του ιαπωνικού roadster να αυξάνεται η Ιαπωνική εταιρία αναπαράγει και προσφέρει εκ νέου 156 ανταλλακτικά και εξαρτήματα για το μοντέλο της με στόχο να το κρατήσουν οι ιδιοκτήτες του όσο το δυνατό πιο κοντά στην αυθεντική του μορφή και κατάσταση. Για τα αριστεροτίμονα μοντέλα τα διαθέσιμα ανταλλακτικά φτάνουν προς το παρόν τα 117 στον αριθμό με την επιλογή για την εκ νέου παραγωγή τους να γίνεται μετά και από συζητήσεις των Ιαπώνων με τις πολυάριθμες λέσχες φίλων MX-5 που υπάρχουν στην Ευρώπη αλλά και εμπόρων που εξειδικεύονται στη συντήρηση τους.

Διαβάστε επίσης: Update για το Mazda MX-5 και οι τιμές του στην Ελλάδα

Ανάμεσα στα ανταλλακτικά που ξεχωρίζουν για το MX-5 Mk1 που ξεχωρίζουν είναι, οι σήμα κατατεθέν αναδιπλούμενοι προβολείς, η υφασμάτινη οροφή που χρησιμοποιεί το ίδιο υλικό κατασκευής για το παρμπρίζ με την αρχική και οι κλασικές πλέον ζάντες της Enkei. Η κατασκευή όλων των ανταλλακτικών και εξαρτημάτων θα γίνεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία χρησιμοποιώντας σύγχρονα υλικά και μεθόδους. Αυτό σημαίνει, για παράδειγμα, πως η νέα οροφή θα είναι υψηλότερης ποιότητας από εκείνη της αρχικής τοποθέτησης ενώ οι αλουμινένιες ζάντες της Enkei θα είναι ελαφρύτερες και πιο ανθεκτικές στην καταπόνηση.

Η Mazda είναι λοιπόν μία ακόμη από τις εταιρίες που φροντίζουν μοντέλα τους που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία με παρόμοιες ενέργειες, μεταξύ άλλων, να γίνονται από την FCA για τη Lancia Integrale αλλά και από την Toyota για τη Supra.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;