Mazda: Με ουδέτερα σε CO2 εργοστάσια έως το 2035

Η Mazda δεσμεύτηκε να πετύχει ουδέτερες εκπομπές άνθρακα μέχρι το 2035, υποστηρίζοντας το στόχο της για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα σε όλη την εφοδιαστική της αλυσίδα έως το 2050.

Η ανακοίνωση από την ιαπωνική εταιρεία έρχεται ως αναγνώριση της υπευθυνότητας όλων των κατασκευαστών αυτοκινήτων να συμβάλλουν στον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη, μέσω της μείωσης των εκπομπών CO2 σε κάθε στάδιο παραγωγής ενός αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής, μεταφοράς, χρήσης του οχήματος και ανακύκλωσης του.

Για να επιτευχθεί η ουδετερότητα άνθρακα στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο έως το 2035, η ιαπωνική μάρκα θα συνεχίσει να δουλεύει στενά με τους συνεργάτες της, εστιάζοντας σε 3 τομείς: στη συντήρηση ενέργειας, στη μεταστροφή σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και στην εισαγωγή καυσίμων με ουδέτερο άνθρακα για εσωτερικές μετακινήσεις.

Ο πρώτος τομέας εστιάζει στις προσπάθειες εξοικονόμησης ενέργειας κατά τη διαδικασία κατασκευής των οχημάτων, όπου εκπέμπονται μεγάλες ποσότητες CO2. Αυτές οι προσπάθειες περιλαμβάνουν τη μείωση θερμικής ενέργειας μέσω της ανάπτυξης πολυμεριστικής βαφής – χαμηλής θερμοκρασίας, καθώς και τη βελτίωση της απόδοσης μετατροπής ενέργειας μέσω της βελτιστοποίησης της τεχνολογίας επεξεργασίας.

Σχετικά με τον δεύτερο τομέα, δηλαδή τη μεταστροφή προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η Mazda αναγνωρίζει τη σημασία, όχι μόνο της επίτευξης ουδετερότητας άνθρακα, αλλά και τη συμβολή στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, στα σημεία όπου εδρεύουν τα εργοστάσιά της.

Επιπλέον, η Mazda θα συμμετάσχει, προληπτικά, στις προσπάθειες της Υποεπιτροπής Προώθησης Ηλεκτρικής Ενέργειας Ουδέτερου άνθρακα στην περιοχή Chugoku της Ιαπωνίας, η οποία στοχεύει να επεκτείνει την προσφορά και τη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας ουδέτερου άνθρακα σε όλη την περιοχή.

Για την εισαγωγή καυσίμων ουδέτερου άνθρακα, δηλαδή τον τρίτο τομέα, η Ιαπωνική μάρκα έχει προβλέψει δράσεις για χρήση τους σε εσωτερικές μεταφορές, μαζί με το Συμβούλιο της Χιροσίμα για τη συνεργασία Αυτοκινητοβιομηχανίας-Ακαδημίας-Κυβέρνησης, η οποία προωθεί την πρακτική χρήση βιοκαυσίμων επόμενης γενιάς.

Η Mazda θα αξιοποιήσει τέλος τις σχετικές πρωτοβουλίες που διεξάγονται στην Ιαπωνία και θα τις χρησιμοποιήσει ως βάση για να εφαρμόσει τη βέλτιστη προσέγγιση για κάθε εγκατάστασή της εκτός Ιαπωνίας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;