Mazda: Η επιστροφή του Wankel είναι γεγονός αλλά…

Συγκρατημένη αισιοδοξία επικρατεί μεταξύ των φίλων της Mazda με του Ιάπωνες να ανακοινώνουν επίσημα την επιστροφή του περιστροφικού κινητήρα.

Η Mazda έχει κάνει γνωστή εδώ και αρκετό καιρό την πρόθεση της να επαναφέρει στην παραγωγή τον κινητήρα Wankel με τον οποίο έχει ταυτίσει την εικόνα της σε πολύ μεγάλο βαθμό. Τώρα η ιαπωνική εταιρία κάνει τα λόγια πράξη και ανακοινώνει από επίσημα χείλη τον ερχομό του περιστροφικού μοτέρ στην παραγωγή αν και σίγουρα όχι στον ρόλο που θα θέλαμε να τον δούμε όλοι.

Συγκεκριμένα και κατά την παρουσίαση της υβριδικής έκδοσης του MX-30 για την ιαπωνική αγορά ο διευθύνοντας σύμβουλος της Mazda, Akira Marumoto, ανέφερε τον επαναφορά στη ζωή του Wankel ο οποίος θα έχει ωστόσο το ρόλο της… γεννήτριας για τα ηλεκτρικά της μοντέλα με στόχο την αύξηση της αυτονομίας τους.

Η παραπάνω κίνηση βρίσκεται σε συμφωνία με τις γνωστές προθέσεις της ιαπωνικής εταιρίας καθώς οι άνθρωποι της Mazda είχαν δηλώσει παλιότερα ότι θέλουν διακαώς να αναστήσουν τον περιστροφικό κινητήρα, σε πρώτη φάση ως μονάδα επέκτασης αυτονομίας.

Το αν θα δούμε το συγκεκριμένο μοτέρ, όπως του αξίζει, να έχει δηλαδή πρωταγωνιστικό ρόλο στην κίνηση ενός μοντέλου, θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες. Ο κυριότερος από αυτούς είναι η αύξηση πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρίας που θα της επιτρέψει έτσι να συγκεντρώσει περισσότερους πόρους ώστε να μπορέσει να εξελίξει και μια έκδοση του γι αυτό το σκοπό, έχοντας παράλληλα λύσει και όλα τα προβλήματα που το έχουν θέσει εκτός μάχης τα τελευταία χρόνια, μεταξύ των οποίων και η ιδιαίτερα υψηλή κατανάλωση.

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί και ακούστε τον Marumoto να αναφέρει χαρακτηριστικά και στα αγγλικά την έκφραση “rotary engine” μετά το 7.30. Δυστυχώς υπότιτλοι δεν υπάρχουν για το συγκεκριμένο video.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;