Eντυπώσεις από τις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις

Manos and Kostas Stefanis 02

Η αγωνιστική εβδομάδα του Ράλλυ Ακρόπολις (5-8 Σεπτεμβρίου) ξεκίνησε με τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών, οι οποίες είχαν τριήμερη διάρκεια.  Σύμφωνα με τους κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, κάθε πλήρωμα είχε τη δυνατότητα να περάσει δύο φορές από κάθε ειδική διαδρομή, προκειμένου να δημιουργήσει και να βελτιστοποιήσει τις σημειώσεις του ενόψει του αγώνα.

Η πρώτη ημέρα (Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου) περιλάμβανε αναγνωρίσεις στις ειδικές διαδρομές Ρεγγίνι (28,67 χλμ.), Θήβα (20,95 χλμ.), Άγιοι Θεόδωροι (25,87 χλμ.), Λουτράκι (12,90 χλμ.) καθώς και στην υπερειδική που έχει μήκος 1,97 χλμ. Κατά τη δεύτερη ημέρα αναγνωρίσεων (Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου), η σκυτάλη πέρασε στο Shakedown (3,62 χλμ.) και έπειτα κατά σειρά στις ειδικές διαδρομές Ελευθεροχώρι (18,29 χλμ.), Άνω Παύλιανη (22,47 χλμ.) και Οινοχώρι (17,47 χλμ.). Ο επίλογος της διαδικασίας αναγνωρίσεων γράφτηκε την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου, με τις διαδρομές Ταρζάν (23,37 χλμ.) και Δάφνη (21,67 χλμ.)

Manos and Kostas Stefanis 03

Στο σύνολό τους, οι ειδικές διαδρομές χαρακτηρίστηκαν πολύ σκληρές και την ίδια εντύπωση αποκόμισε το πλήρωμα της Traction Rally Team, που προετοιμάζεται για έναν ιδιαίτερα δύσκολο αγώνα, στον οποίο η αγωνιστική επιβίωση θα αποτελέσει βασικό ζητούμενο.

Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής θα αγωνιστούν στον 10ο γύρο του φετινού WRC με το Νο.55 στις πόρτες του Ford Fiesta Rally3 που προετοιμάζει και υποστηρίζει τεχνικά η M-Sport Πολωνίας, ενώ επιπλέον της γενικής κατάταξης θα προσμετρούν σε εκείνη του WRC3, Παγκόσμιου Πρωταθλήματος για αυτοκίνητα τέτοιων προδιαγραφών.

Με μότο «49 years rocks & dust», ο Κώστας Στεφανής θα βρεθεί για 30ή φορά στην εκκίνηση του κορυφαίου ελληνικού αγώνα σε 49 χρόνια, γεγονός που τον καθιστά σε έναν εκ των δύο αγωνιζόμενων με τη μεγαλύτερη διάρκεια πορείας στην ιστορία του WRC*. Ταυτόχρονα, η φετινή θα είναι η 4η παρουσία του Μάνου Στεφανή στο Ράλλυ Ακρόπολις.

Το πρόγραμμα της Πέμπτης 5 Σεπτεμβρίου ξεκινά το πρωί με shakedown κοντά στην Λαμία και θα ολοκληρωθεί το απόγευμα, στις 19:00, με την Πανηγυρική Εκκίνηση στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.

Το καθαρά αγωνιστικό μέρος θα διεξαχθεί στις 6-8 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει 15 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 305,30 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Χορηγός της συμμετοχής είναι η Coral A.E. – Shell Licensee.

*Στοιχεία από τα στατιστικά της ιστοσελίδας www.ewrc-results.com/

Manos and Kostas Stefanis 04

Δηλώσεις

Μάνος Στεφανής: «Οι αναγνωρίσεις του Ράλλυ Ακρόπολις αποτέλεσαν μια κουραστική τριήμερη διαδικασία, καθώς κληθήκαμε να πραγματοποιήσουμε πολλά χιλιόμετρα. Αν και οι ειδικές διαδρομές είναι λίγο έως πολύ γνωστές, η ειδοποιός διαφορά φέτος έγκειται στο βαθμό σκληρότητάς τους, ο οποίος είναι αυξημένος σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Σε αρκετά σημεία υπάρχουν ήδη πολλές πέτρες στο οδόστρωμα, οπότε είμαστε βέβαιοι πως κατά τη διάρκεια του αγώνα, όταν και θα έχουν προηγηθεί διελεύσεις πολύ ισχυρών αγωνιστικών Rally1 και Rally2, η κατάσταση θα είναι ακόμη πιο δύσκολη. Σε κάθε περίπτωση, γνωρίζουμε πως η αντοχή θα είναι σημαντικότερη της απόλυτης ταχύτητας, οπότε κύριο μέλημά μας θα είναι η προστασία του αυτοκινήτου, για να φτάσουμε στον τερματισμό».

Κώστας Στεφανής: «Τολμώ να πω ότι ο φετινός αγώνας μου θυμίζει σε επίπεδο σκληρότητας ειδικών διαδρομών, τα Ακρόπολις της δεκαετίας του ’70. Με αυτά τα πρωτόγνωρα για τη σύγχρονη εποχή, δεδομένα, θα κληθούμε να διαμορφώσουμε μια τακτική με κύριο γνώμονα την αξιοπιστία. Αυτό γίνεται ακόμη πιο επιβεβλημένο, από τη στιγμή που οι δρόμοι θα «χαλάνε» μετά από τα περάσματα των προπορευόμενων αυτοκινήτων, οπότε πολλές φορές θα επιδοθούμε σε αγώνα «αποφυγής πετρών» παρά απόλυτης ταχύτητας. Εμείς είμαστε καλά προετοιμασμένοι και ευελπιστώ ότι  αυτό θα μας επιτρέψει να αντιμετωπίσουμε σωστά, κάθε δυσκολία που θα προκύψει. Άλλωστε, πρόκειται για το Ράλλυ Ακρόπολις και αυτήν την αγωνιστική του προσωπικότητα, έχω λατρέψει επί σειρά δεκαετιών».

Video από το Pre-Event Test

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

“Έλα… Γιώργη”: Δείτε που βρίσκεται η πιο… viral στροφή της Ελλάδας!

Έχουν περάσει 14 χρόνια από την στιγμή που το video "Έλα Γιώργη" ανέβηκε στο youtube και έγινε viral ανάμεσα στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

kolosourtis

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)