Manhart MH8 700 Cabriolet: Ανοιχτή και πανίσχυρη

Manhart MH8 700 Cabriolet 2021 BMW M850i xDrive
Η απόδοση της ανοιχτής BMW M850i φτάνει σε νέα επίπεδα έπειτα και από τις δυναμικές επεμβάσεις της γερμανικής Manhart που δεν μένουν μόνο στην εμφάνιση της.

Η ανοιχτή M8 Competition αποτελεί την κορυφαία εκδοχή του μεγάλου Grand Tourer της BMW, με την απόδοση της να φτάνει στους 617 ίππους. Ακόμη και αν δεν έχετε επιλέξει αυτή αλλά την αμέσως επόμενη M850i xDrive, η γνωστή γερμανική εταιρεία βελτιώσεων Manhart έχει τη “λύση”, με την MH8 700, για εκείνους που θέλουν επιδόσεις που ταιριάζουν περισσότερο σε… supercar.

Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo Giulia QV δια χειρός Manhart και τελική στα… 325 χλμ./ώρα!

Με την τοποθέτηση του turbo κιτ της Manhart, σε συνδυασμό με το νέο intecooler αλλά και τις αλλαγές στο κιβώτιο, ο μεγάλος V8 των 4,4 λίτρων με τους δύο νέους και μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές ανεβάζει την απόδοση του από τους 530 ίππους και τα 750 Nm, στους 710 και τα 925 Nm. Στις αλλαγές τις MH8 700 περιλαμβάνεται και η εκ νέου χαρτογράφηση της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, αλλά και η τοποθέτηση του συστήματος εξαγωγής της Manhart που περιλαμβάνει απολήξεις από ανθρακονήματα ή κεραμικής επίστρωσης., ανάλογα με τις προτιμήσεις του ενδιαφερόμενου.

Στις βελτιώσεις, το μοτέρ ακολουθεί και η ανάρτηση της M850i, με τα στάνταρ ελατήρια να δίνουν τη θέση του σε άλλα της H&R που χαμηλώνουν παράλληλα το αμάξωμα κατά 30 χλστ. Τα φρένα παραμένουν ως είχαν, σε αυτό το… πρώτο στάδιο βελτίωσης με τη γερμανική εταιρεία ωστόσο να προσφέρει λύσεις αναβάθμισης και σε αυτόν το τομέα για την MH8 700.

Διαβάστε επίσης: Νέο πακέτο βελτιώσεων κάνει την BMW M5 ακόμη πιο δυνατή

Εξωτερικά, εκτός από τα αυτοκόλλητα και τα σήματα της Manhart, η δημιουργία των Γερμανών ξεχωρίζει από τα ανθρακονημάτινα εμπρός και πίσω σπόιλερ αλλά και τον αεροδυναμικό διαχύτη που κατασκευάζεται από το ίδιο υλικό, αλλαγές έχουμε και στην καμπίνα, με το τιμόνι να έχει δώσει τη θέση του σε εκείνο της Manhart κάτι που ισχύει και τα τα paddles αλλαγής σχέσεων που βρίσκονται πίσω του, με τα νέα να είναι carbon. Οι ζάντες Concave One αλουμινίου, επίσης από τους Γερμανούς έχουν διάμετρο 20 ιντσών με τις διαστάσεις των ελαστικών να φτάνουν στα 245/35 και 275/30 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;