Μ. Βρετανία: Απαγορεύει τα “ηλικιωμένα” ελαστικά σε ΜΜΜ, βαρέα

Ελαστικά φορτγηφά λεωφορεία, απαγόρευση
Το βρετανικό Υπουργείο Μεταφορών προχώρησε στην υπό προϋποθέσεις απαγόρευση των ελαστικών με ηλικία μεγαλύτερη των 10 ετών σε βαρέα και άλλα επαγγελματικά οχήματα.

Με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας το βρετανικό Υπουργείο Μεταφορών προχωρά σε απαγόρευση ελαστικών που έχουν ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο όριο ηλικίας. Ειδικότερα, η απαγόρευση ισχύει για ελαστικά 10 ή και περισσότερων ετών σε αυτή τη χρονική διάρκεια. Τα εν λόγω ελαστικά δεν επιτρέπεται πλέον να τοποθετούνται στον εμπρός άξονα βαρέων οχημάτων όπως είναι τα φορτηγά μεταφοράς αγαθών, τα λεωφορεία και τα πούλμαν. Παράλληλα απαγορεύεται η τοποθέτηση ελαστικών με ηλικία ίση ή μεγαλύτερη από την παραπάνω σε οποιοδήποτε άξονα, σε μικρότερα λεωφορεία και vans.

Το βρετανικό υπουργείο αναφέρει ότι αυτή η απόφαση θα βελτιώσει τα επίπεδα οδικής ασφάλειας για όλους τους χρήστες του δρόμου, χωρίς παράλληλα να επηρεάζει σε αξιόλογο βαθμό το κόστος για τους επαγγελματίες. Η απόφαση για την απαγόρευση των εν λόγω ελαστικών πάρθηκε έπειτα από δημόσια διαβούλευση που κράτησε δέκα εβδομάδες. Σε αυτή πήραν μέρος φορείς και οργανισμοί, κατασκευαστές ελαστικών, μέλη το βρετανικού κοινοβουλίου, λέσχες αυτοκινήτου, μουσεία αλλά και απλοί πολίτες.

Η Michelin μάλιστα σύστησε την αλλαγή των ελαστικών που δεν έχουν αναγομωθεί στα 10 έτη ακόμη και αν το πέλμα τους φαίνεται να μην έχει εξαντληθεί εντελώς και μοιάζουν να είναι ακόμη σε καλή κατάσταση.

Για τα ελαστικά στα οποία έχει γίνει αναγόμωση το βρετανικό υπουργείο αποφάσισε επίσης απαγόρευση αν η αναγόμωση πραγματοποιήθηκε πριν από δέκα ή και περισσότερα χρόνια. Και εδώ ισχύει για τον εμπρός άξονα των βαρέων οχημάτων και για όλους τους άξονες των μικρότερων επαγγελαμτικών.

Από το νέο νόμο εξαιρούνται τα αγροτικά μηχανήματα όπως είναι τα τρακτέρ, τα οποία κινούνται με χαμηλότερες ταχύτητες και τα ιστορικά οχήματα που δεν χρησιμοποιούνται για εμπορικούς σκοπούς και εξαιρετούνται από τους ελέγχους του βρετανικού ΚΤΕΟ.

Το βρετανικό υπουργείο αναφέρει πως η νόμος που θα τεθεί σε ισχύ -μέχρι τώρα ήταν απλή σύσταση- δεν προκαλεί επί της ουσίας προβλήματα στον τυπικό Βρετανό επαγγελματία. Η συντριπτική πλειοψηφία (99,94%) προχωρά σε αλλαγή ελαστικών πριν από το όριο των 10 ετών (μέσος όρος αλλαγής τα έξι έτη) και στόχο έχει να εξαλείψει τη χρήση των γερασμένων ελαστικών στο σύνολο τους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;