Lotus: Στερνό αντίο σε Evora, Exige, Elise και νέα αρχή το 2021

Lotis Exige Elise Evora 2021
Μεγάλες αλλαγές έρχονται για την ιστορική βρετανική φίρμα που μπαίνει σε νέα φάση ανάπτυξης "αποχαιρετώντας" παράλληλα τις Evora, Exige και Elise.

Το 2021 θα σημάνει και την τελευταία χρόνια που θα δούμε στην παραγωγή τις Evora, Exige και Elise με την Lotus να παρουσιάζει στο παγκόσμιο κοινό τη νέα σειρά σποr μοντέλων της και αυτό είναι μόνο ένα μέρος των αλλαγών που θα αλλάξουν την εικόνα της εταιρίας.

Οι διαδικασίες που θα ξεκινήσουν και το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Lotus έχουν ήδη ξεκινήσει με επενδύσεις που ξεπερνούν τα 110.000.000 ευρώ στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρίας στο Hethel της Αγγλίας αλλά και την… “μετανάστευση” δύο γραμμών συναρμολόγησης των μοντέλων της στο Norwich σε ένα σαφώς πιο αποδοτικό και σύγχρονο σχήμα.

Διαβάστε επίσης: Επετειακή έκδοση Lotus Exige, για τα 20 χρόνια παραγωγής

Οι επενδύσεις της Lotus, θυγατρικής των Geely και Etika, αποτελούν μέρος του στρατηγικού πλάνου Vision80 των Βρετανών που θα δουν παράλληλα το προσωπικό τους να αυξάνεται από τα 670 άτομα σήμερα στα 920. Αργότερα μέσα στο 2021 θα ανοίξει και το νέο Τεχνολογικό Κέντρο της Lotus στο Warwick.

Τις Elise, Exige και Evora θα διαδεχθεί η νέα γενιά σπορ αυτοκινήτων της εταιρίας και το πρώτο από αυτά αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του φέτος και προς το παρόν φέρει την κωδική ονομασία “Type 131“. Θα έρθει για να πάρει τη θέση του δίπλα στην ηλεκτρική Evija ανοίγοντας το δρόμο και για τα άλλα δύο σπορ μοντέλα.

Διαβάστε επίσης: Η Elise επίσημα σε θρυλικά F1 χρώματα-γραφικά (+video)

“Αυτή η χρονιά είναι πολύ σημαντική για την Lotus με νέες εγκαταστάσεις να μπαίνουν σε λειτουργία, ένα νέο αυτοκίνητο να μπαίνει στην παραγωγή, ενώ θα δούμε και νέα επίπεδα αποδοτικότητας και ποιότητας τα οποία μπόρεσαν να γίνουν πραγματικότητα μόνο μέσω ενός νέου αυτοκινήτου και ενός νέου εργοστασίου. Παρά τις συνεχόμενες παγκόσμιες προκλήσεις, η Lotus βγήκε δυνατή από το 2020 και βρίσκεται και κινείται σύμφωνα με το επιχειρηματικό μας πλάνο Vision80”, δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Phil Popham.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;