Lexus LC 500: Κτηνώδης νιότη

Η ομορφιά θεωρείται κάτι πολύ σχετικό γενικώς, όμως για τους λάτρεις των αγώνων αυτοκινήτου ένα μηχανοκίνητο «πλάσμα» σαν το Lexus LC 500 θα μπορούσε να είναι ο ορισμός του (άγριου) κάλλους.

Μολονότι τυγχάνει σχετικά μικρής προβολής εκτός Ιαπωνίας ή, έστω, Ασίας, το πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού Super GT είναι ίσως το ταχύτερο και το πιο σκληρό, κατά συνέπεια και από τα πλέον συναρπαστικά στον κόσμο. Σε αυτή την αρένα και δη στην πιο μεγάλη και ένδοξη κατηγορία, την GT 500, χτυπιούνται ανελέητα οι μεγάλοι παραδοσιακοί και καταξιωμένοι Ιάπωνες κατασκευαστές: Toyota (Lexus), Honda, Nissan.

Τα αυτοκίνητα θυμίζουν μοντέλα παραγωγής, στο πρότυπο πρωταθλημάτων όπως το DTM ή το NASCAR. Και όπως συμβαίνει σε τέτοιου είδους μηχανοκίνητους αγώνες, τα αγωνιστικά έχουν μόνο οπτικές ομοιότητες με τα «πολιτικά», καθώς στο Super GT συμμετέχουν θηρία, με ιπποδύναμη που αγγίζει τα 600 άλογα. Παρά τις ανησυχίες των διοργανωτών για τις ολοένα και μεγαλύτερες ταχύτητες και τους κινδύνους, παρά τους αεροδυναμικούς περιορισμούς, τα αυτοκίνητα του πιο δημοφιλούς ιαπωνικού πρωταθλήματος διατηρούν μεγάλο κομμάτι της ουσίας του σπορ: το ατόφιο, ωμό γκάζι.

Ένα επιπλέον στοιχείο που προσθέτει σημαντικά στη γοητεία των Super GT είναι η όψη των αυτοκινήτων, τα οποία είναι άγρια, πρησμένα, «κακά» – με την καλή έννοια, καθώς η όψη τους συνάδει τόσο με τη δύναμη όσο και τις επιδόσεις τους. Τα GT 500 υπολείπονται ελάχιστα από πρωτότυπα μεγαλύτερων κατηγοριών, όπως π.χ. εκείνα του Le Mans.

Την προηγούμενη χρονιά, η οποία ήταν γεμάτη ένταση και αμφίρροπους αγώνες, με αγωνία για την έκβαση της μάχης για τον τίτλο ώς την τελευταία κούρσα, το πρωτάθλημα GT 500 κατέκτησε η Lexus. Το LC 500 κατάφερε να νικήσει τους εξαιρετικά ικανούς αντιπάλους στην πρώτη κιόλας χρονιά της συμμετοχής του στο πρωτάθλημα Super GT. Με τον δίλιτρο, τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα και όλη την τεχνολογία της Toyota, το Lexus LC 500 ανέβηκε τελικά στην κορυφή του βάθρου – ή του εμβληματικού βουνού Φούτζι, αν προτιμά κανείς μια αυθεντική ιαπωνική μεταφορά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;