Lancia: Γιορτάζει με την επιστροφή ενός θρύλου στην Retromobile 2023

Με τη Lancia Rally 037 που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι πριν 40 χρόνια, η Lancia επιστρέφει στην έκθεση κλασικού αυτοκινήτου Rétromobile στο Παρίσι.
Lancia 037

Αποτελώντας την σημαντικότερη του είδους στην Ευρώπη, η 47η έκθεση κλασικού αυτοκινήτου Retromobile 2023 άνοιξε τις πόρτες της στο κοινό (έως τις 5 Φεβρουαρίου) και η Lancia συνεχίζει το πλάνο ενεργειών της που σαν στόχο έχουν να συνδέσουν την πλούσια ιστορική της κληρονομιά με το δυναμικό της μέλλον.

Διαβάστε επίσης – Lancia Stratos: Ο τρόμος των ανταγωνιστών αλλά και των οδηγών!

Μετά την πραγματοποίηση της Lancia Design Day τον περασμένο Νοέμβριο -όπου ανακοινώθηκε το πλάνο λανσαρίσματος τριών νέων μοντέλων, ξεκινώντας από το 2024 και την πρόσφατη παρουσία στην εκκίνηση του Ιστορικού Monte Carlo Rally 2023 στο Τορίνο, η ιταλική εταιρεία συμμετέχει στην έκθεση με τον θρύλο του WRC, την Lancia 037.

Το τμήμα Heritage του Stellantis, ο οργανισμός που δημιουργήθηκε το 2015 με αποστολή τη διατήρηση και προώθηση της ιστορικής κληρονομιάς των Ιταλικών μαρκών του oμίλου θα έχει έντονη παρουσία, με την Lancia Rally 037 να αποτελεί ένα από τα πλέον εντυπωσιακά και σπάνια δείγματα της πλούσιας συλλογής της.

Lancia 037 Retromobile 2023

Η Lancia Rally 037 χαρακτηρίζεται από τις ακμές και την απόλυτη προσήλωση στη λειτουργικότητα. Είναι ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο αποτελεί το τελευταίο πισωκίνητο αυτοκίνητο που κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, επικρατώντας απέναντι σε ισχυρότερους και με κίνηση σε όλους τους τροχούς ανταγωνιστές. Το αυτοκίνητο που βρίσκεται στην έκθεση ανακατασκευάστηκε πλήρως από το τμήμα Heritage, το οποίο προσφέρει τις υπηρεσίες του και για αυτοκίνητα ιδιωτών.

Διαβάστε επίσης – Lancia Coupe Fulvia HF: Η… “κάθοδος” της Lancia στους αγώνες ράλι

Βασισμένη στη Beta Montecarlo, η Rally 037 κατασκευάστηκε σε μόλις 200 μονάδες, εκ των οποίων οι 53 χρησιμοποιήθηκαν στους αγώνες. Εξαιρετικά ευέλικτη και με χαμηλό βάρος, η 037 αξιοποιούσε ένα υβρίδιο σωληνωτού και μονοκόκ πλαισίου, ενώ τα τμήματα του αμαξώματα που σχεδιάστηκαν από τον Pininfarina εκτός από την υψηλή αεροδυναμική απόδοση προσέφεραν και εύκολη πρόσβαση στα μηχανικά μέρη για επισκευές.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;