Lancia Aurelia B20: Επετειακή “αναγέννηση” για το ξεχωριστό ιταλικό coupe

Lancia Aurelia B20 Stellantis Heritage 2021
Με τη βοήθεια του τμήματος Heritage του Stellantis, η σπάνια Lancia Aurelia B20 επέστρεψε στους αγώνες 70 χρόνια μετά την παρουσίασή της.

Ένα από τα σημαντικότερα και πιο όμορφα αυτοκίνητα στην ιστορία της Lancia, η σπάνια Lancia Aurelia B20 του 1951, επέστρεψε στο φυσικό της χώρο για το 39ο Cesana-Sestriere, έναν από τους πλέον σημαντικούς αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Διαβάστε επίσης: Η πρώτη Lancia της νέας εποχής είναι… πατίνι!

Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί την 70η επέτειο από την παρουσίαση της Lancia Aurelia. Η παραγωγή της διήρκησε από το 1951 έως και το 1958 και γνώρισε σημαντική εμπορική επιτυχία, παρά το γεγονός ότι η τιμή της ήταν αρκετά υψηλή για τα δεδομένα της εποχής. Πέρα από την πραγματικά ξεχωριστή της σχεδίαση η Aurelia B20 ξεχώριζε και για το μοτέρ που έφερε κάτω από το καπό της, τον πρώτο V6 κινητήρα μαζικής παραγωγής στην ιστορία του αυτοκινήτου, τον οποίο σχεδίασε ο Francesco De Virgilio, έναν κινητήρα που της προσέφερε εξαιρετικές για εκείνη την εποχή επιδόσεις. Το αυτοκίνητο που πήρε μέρος στον αγώνα είναι μια από τις πρώτες 90 Aurelia που κατασκευάστηκαν τον Απρίλιο του 1951.

Περισσότεροι από 120 οδηγοί, πίσω από το τιμόνι πραγματικών κοσμημάτων της ιστορία του αυτοκινήτου, βρέθηκαν στη σειρά εκκίνησης την Κυριακή 11 Ιουλίου, στο πλαίσιο του 39ου Cesana-Sestriere. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις του είδους, η οποία αποτελεί μέρος του Ευρωπαϊκού και του Ιταλικού πρωταθλήματος ταχύτητας κλασσικών αυτοκινήτων.

Διαβάστε επίσης: Πωλείται σπάνια Lancia Delta HF Integrale με μόλις 6.500 χλμ.

Ο αγώνας αποτελείται από μια γεμάτη κλειστές στροφές ανηφορική διαδρομή, όπου σε μόλις 10,4χλμ., τα αυτοκίνητα ανεβαίνουν από τα 1.300μ. στα 2.035μ. Η εκκίνηση από το Cesana Torinese οδηγεί τα κλασσικά αυτοκίνητα μέσα από τα «Βουνά του Ολύμπου», μια πανέμορφη περιοχή κοντά στις Γαλλικές Άλπεις, για να καταλήξει στα 2.035μ. του Sestriere, ορεινού θέρετρου που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές τόσο το χειμώνα, όσο και το καλοκαίρι. Μια από τις πιο σπάνιες και όμορφες συμμετοχές του φετινού αγώνα, ήταν η διάσημη Lancia Aurelia B20, η οποία ανήκει στη συλλογή του τμήματος Heritage της Stellantis.

Στα «Βουνά του Ολύμπου» δημιουργήθηκε ένας άρρηκτος δεσμός με την Lancia Aurelia, όταν στο Sestriere Rally του 1951 οι Ascari και Villoresi κέρδισαν τον αγώνα στο τιμόνι της σεντάν έκδοσης B10, ενώ ένα χρόνο αργότερα οι Gino Valenzano και Mario Poltronieri επανέλαβαν την επιτυχία, αυτή τη φορά οδηγώντας την επίσης πανέμορφη B20 coupé.

Βασικός σκοπός του τμήματος Heritage είναι η διατήρηση και προώθηση της πλούσιας ιστορικής κληρονομιάς των Abarth, Alfa Romeo, Fiat και Lancia. Με περισσότερα από 600 κλασσικά αυτοκίνητα στην κατοχή του, το τμήμα Heritage έχει τους μηχανικούς και τις γνώσεις ώστε να επαναφέρει – με απόλυτα αυθεντικό τρόπο- στην αρχική τους λάμψη μοναδικά από κάθε άποψη κλασσικά αυτοκίνητα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;