Lamborghini Huracan EVO πισωκίνητη, στα χνάρια του Audi R8

Η Lambroghini Huracan EVO απέκτησε μία ακόμη πιο σκληροπυρηνική έκδοση με 610 ίππους και την κίνηση να φτάνει μόνο στους πίσω τροχούς.

H Lamborghini Huracan ανανεώθηκε τη χρονιά που μας πέρασε προσθέτοντας παράλληλα στο όνομα της το “EVO” που υποδηλώνει την εξέλιξη του ανανεωμένου μοντέλου. Οι Ιταλοί έρχονται τώρα να διευθύνουν την γκάμα του υπεραυτοκινήτου τους προσθέτοντας δίπλα στις δύο τετρακίνητες εκδόσεις (την κλειστή και την Spyder) την έκδοση RWD, όπου η κίνηση φτάνει μόνο στους πίσω τροχούς. Έτσι η Huracan φαίνεται να ακολουθεί την παρουσίαση του πισωκίνητου Audi R8, το οποίο άλλωστε βασίζεται πάνω στη δημιουργία των Ιταλών.

Πέρα από την έλλειψη μετάδοσης της κίνησης στον εμπρός άξονα η EVO RWD διαφέρει από τις άλλες δύο εκδόσεις ως προς την σχεδίαση του διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα αλλά και στο διαφορετικό splitter στον εμπρός που “συνοδεύεται” από κάθετα πτερύγια εντός των αεραγωγών.

Την κίνηση αναλαμβάνει ο γνωστός ατμοσφαιρικός δεκακύλινδρος κινητήρας των Ιταλών με την απόδοσή του να ανέρχεται για την περίσταση στους 610 ίππους και τα 560 Nm ροπής στις 8.000 και 6.500 σ.α.λ., από 5,2 λίτρα χωρητικότητας. Με το βάρος να παρουσιάζεται μειωμένο έναντι της 4κίνητης Huracan και να ανέρχεται στα 1.389 κιλά, η Huracan EVO RWD χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση και η τελική της αγγίζει στα 325 χλμ./ώρα. Έναντι της 4κίνητης έκδοσης η ισχύς παρουσιάζεται μειωμένη κατά 30 ίππους, ενώ ανάλογα μειωμένη είναι και η μέγιστη τιμή της ροπής κατά 40 Nm με το κιβώτιο να παραμένει το αυτόματο διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις. Αναφορικά με την απόδοση, το ίδιο ίσχυε και για την προ ανανέωσης πισωκίνητη έκδοση της Huracan, η οποία ωστόσο είναι πιο αδύναμη από την ανανεωμένη κατά 40 σχεδόν ίππους.

Η τιμή της Huracan EVO RWD ανέρχεται για τις ευρωπαϊκές αγορές στα 159.443 ευρώ προ φόρων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;