Κυψέλες υδρογόνου: Ξεκίνησαν οι δοκιμές της BMW i Hydrogen

Οι δοκιμές της BMW i Hydrogen έχουν ξεκινήσει στην Ευρώπη και η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το 2022. Μήπως οι κυψέλες υδρογόνου είναι το μέλλον;

Σε δοκιμές που πραγματοποιούνται σε πραγματικές συνθήκες προχωρά η βαυαρική εταιρεία προκειμένου να ολοκληρωθεί η εξέλιξη της BMW i Hydrogen NEXT που κινείται με κυψέλες καυσίμου. Τα αυτοκίνητα προ-παραγωγής θα κινούνται για το επόμενο διάστημα σε ευρωπαϊκούς δρόμους προκειμένου να αξιολογηθεί ο τρόπος συνεργασίας των ηλεκτρονικών συστημάτων.

Διαβάστε επίσης: Η πρώτη BMW παραγωγής με κυψέλες υδρογόνου και ο ρόλος της Toyota (+video)

Οι κυψέλες καυσίμου είναι μία τεχνολογία που αναμένεται να ενσωματωθεί τόσο σε αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, όσο και σε Plug-In υβριδικά συστήματα στο μέλλον. Μάλιστα, προσφέρει τρία πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των «συμβατικών» ηλεκτρικών. Απευθύνεται σε πελάτες που δεν έχουν δική τους πρόσβαση σε υποδομή φόρτισης ή που διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις ή που θέλουν η πλήρωση να γίνεται ταχύτατα. Υπολογίζεται ότι στο BMW i Hydrogen NEXT η πλήρωση του ρεζερβουάρ υδρογόνου ολοκληρώνεται μέσα σε τρία ή τέσσερα λεπτά. «Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να είναι μία ελκυστική επιλογή για βιώσιμα συστήματα κίνησης – κυρίως σε μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων», σύμφωνα με τον Frank Weber, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τον τομέα Εξέλιξη.

Στη διάρκεια των δοκιμών του BMW i Hydrogen NEXT έγινε ρύθμιση του λογισμικού που ελέγχει όλα τα υπό μέρους συστήματα. Αναλυτικότερα, πρόκειται για το σύστημα κυψελών καυσίμου, τα ρεζερβουάρ υδρογόνου, τη μπαταρία αποθήκευσης ενέργειας και η κεντρική μονάδα ελέγχου. Πλέον ελέγχεται σε πραγματικές συνθήκες, όπου σε χιλιάδες χιλιόμετρα ελέγχεται η απόδοση και η αξιοπιστία του συστήματος.

Όσον αφορά στις κυψέλες υδρογόνου, τα μεμονωμένα εξαρτήματα προέρχονται από την Toyota και συνολικά το σύστημα κίνησης είναι προϊόν του BMW Group. Στην περίπτωση του BMW i Hydrogen NEXT, η ισχύς του ηλεκτρικού συστήματος αγγίζει τους 374 ίππους, ενώ το υδρογόνο αποθηκεύεται υπό πίεση 700 bar σε δύο ρεζερβουάρ έξι κιλών που κατασκευάζονται από πλαστικό με ανθρακονήματα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;