Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Kosmocar για τη διάκριση που απέσπασε στα φετινά PR Awards 2025, η βραβευμένη καμπάνια κέρδισε τις εντυπώσεις χάρη σε μια εντυπωσιακή, “360°” στρατηγική επικοινωνίας που τίμησε την κληρονομιά του Volkswagen Golf, εστίασε στο παρόν και κοίταξε δυναμικά στο μέλλον της αυτοκίνησης.
Διαβάστε επίσης: To best seller της Volkswagen που αντιστέκεται στα SUV – Πέρασε Tiguan και T-Roc
Από τα Golf Stories, τις αυθεντικές αφηγήσεις κατόχων Golf, μέχρι τo iconic live performance του κορυφαίου Έλληνα star Σάκη Ρουβά, την παρέλαση ιστορικών γενεών Golf σε όλη την Ελλάδα και το Volkswagen Festival στο Golden Hall, η καμπάνια προσπάθησε να συνδυάσει συναίσθημα, εμπειρία και τεχνολογία και να αναδείξει τη Volkswagen ως “love brand” με ξεχωριστή σχέση με το κοινό της και το Golf ως το πιο αγαπημένο και διαχρονικό της μοντέλο.
Διαβάστε επίσης: Το θρυλικό PAC-MAN στο αυτοκίνητο με αυτήν την εταιρεία!
Η Volkswagen συνεχίζει να διαμορφώνει το μέλλον της αυτοκίνησης, με το Golf να παραμένει, 50 χρόνια μετά, ένα εμβληματικό μοντέλο – σύμβολο καινοτομίας, αξιοπιστίας και μιας διαχρονικά ισχυρής σχέσης με τον οδηγό.







