Κλασσικές Rolls-Royce, ηλεκτρικές για πρώτη φορά

Τον εξηλεκτρισμό δύο κλασσικών Rolls-Royce αναλαμβάνει μία βρετανική εταιρεία. Γνωρίστε τη Lunaz και δείτε πόσο κοστίζει η κάθε μετατροπή...

Μία βρετανική εταιρεία είναι σε θέση να μετατρέψει σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δύο μοντέλα της Rolls-Royce. Πρόκειται για τη Lunaz, η οποία βάζει στην πρίζα τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’60.

Διαβάστε επίσης: Μινιατούρα “ντροπιάζει”… κανονικά αυτοκίνητα (+video)

«Είναι η κατάλληλη στιγμή για μία ηλεκτρική Rolls-Royce. Παντρεύουμε τον όμορφο κλασικό σχεδιασμό με τη χρηστικότητα, την αξιοπιστία και τη βιωσιμότητα ενός ηλεκτρικού κινητήρα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο David Lorenz, ιδρυτής της εταιρείας Lunaz. Η αρχή θα γίνει από δύο μοντέλα, τη Rolls-Royce Phantom και τη Silver Cloud.

Στην περίπτωση του πρώτου μοντέλου, υπάρχει μία μπαταρία χωρητικότητας 120 kWh, η οποία επιτρέπει πάνω από 480 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ στο δεύτερο η αυτονομία αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα με μπαταρία χωρητικότητας 80 kWh. Σε κάθε περίπτωση, η μετατροπή ξεκινάει με την αφαίρεση κάθε εξαρτήματος από το αυτοκίνητο. Αυτό δίνει τη δυνατότητα όχι μίας απλής μετατροπής από κλασσικό όχημα σε ηλεκτρικό, αλλά την ενσωμάτωση κάθε νέας τεχνολογίας, όπως για παράδειγμα διζωνικό κλιματισμό ή σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Τέλος, αξίζει να τονίσουμε ότι η βρετανική εταιρεία που αναλαμβάνει τη μετατροπή δεν είναι τυχαία στο χώρο. Το προσωπικό της Lunaz απαρτίζεται από μηχανικούς και σχεδιαστές που στο παρελθόν έχουν εργαστεί σε κορυφαίες εταιρείες όπως η Aston Martin, η Ferrari, η Jaguar, η McLaren, ακόμα και η Rolls-Royce.

Η ολοκλήρωση της μετατροπής βρίσκει τα δύο μοντέλα να εξοπλίζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 380 ίππους και 700 Nm ροπής. Το κόστος για τη Rolls-Royce Silver Cloud ξεκινά από τις σχεδόν 390.000 ευρώ και για τη Phantom από τις 550.000.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;