Καταγραφή εικόνας από… παντού, και για τροχαία περιστατικά

κάμερες προεδρικό διάταγμα πρόστιμα τροχαία
Πρόστιμα και χωρίς τη χρήση των δικών της συστημάτων επιτήρησης θα μπορεί να μοιράζει η Τροχαία βάσει του νέου σχετικού προεδρικού διατάγματος.

Με το νέο προεδρικό διάταγμα που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης μπαίνουν οι κανόνες για τη γενικότερη λειτουργία συστημάτων επιτήρησης που λαμβάνουν εικόνα αλλά και ήχο σε δημόσιους χώρους.

Τα εν λόγω συστήματα επιτήρησης θα μπορούν να καταγράφουν ήχο και εικόνα, συνεχή ή ασυνεχή, ενώ το νέο σχετικό προεδρικό διάταγμα προβλέπει τη χρήση των συστημάτων καταγραφής και των καμερών μεταξύ άλλων ακόμη και για τη διαχείριση της κυκλοφορίας των οχημάτων  και εφόσον αυτό καταστεί αναγκαίο.

Αυτό σημαίνει πως οι Αρχές θα μπορούν να εκμεταλλεύονται για τη διαχείριση της κυκλοφορίας και άλλα συστήματα πέρα από εκείνα που έχει ήδη εγκαταστήσει η Τροχαία, τα οποία θα μπορούσαν να υποβοηθήσουν το έργο της σε μια έκτακτη ανάγκη στο οδικό δίκτυο ή για την πρόληψη και διαχείριση τροχαίων ατυχημάτων.

Από ό,τι καταλαβαίνουμε βάσει του προεδρικού διατάγματος η Τροχαία, εκτός από τη ρύθμιση της κυκλοφορίας και την αξιοποίηση των δικών της συστημάτων παρακολούθησης, θα μπορεί να αξιοποιεί συστήματα επιτήρησης που δεν της ανήκουν ,ακόμη και για να βεβαιώνει πρόστιμα σε οδηγούς που έχουν διαπράξει κάποια παράβαση.

Στο προεδρικό διάταγμα αναφέρεται επίσης πως η εγκατάσταση συστημάτων επιτήρησης για την πρόληψη ή καταστολή της εγκληματικότητας και τη διαχείριση της κυκλοφορίας θα επιτρέπεται μόνο στο μέτρο που είναι απαραίτητο και εφόσον ο έλεγχος της εγκληματικότητας και η διαχείριση της κυκλοφορίας δεν είναι εφικτά με την εφαρμογή πιο ήπιων μέσων.

Στην περίπτωση επεξεργασίας δεδομένων εικόνας ενός οχήματος επιτρέπεται η αναγνώριση της πινακίδας του αλλά και η αναγνώριση της κατηγορίας στην οποία ανήκει το όχημα με το μέρος των συσκευών επιτήρησης που καταγράφει και επεξεργάζεται ήχο να παραμένει απενεργοποιημένο.

Για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, την πρόληψη και διαχείριση τροχαίων ατυχημάτων και την αντιμετώπιση εκτάκτων καταστάσεων στο οδικό δίκτυο, ως υπεύθυνος επεξεργασίας ορίζεται η Ελληνική Αστυνομία.

Διαβάστε εδώ ολόκληρο το νέο προεδρικό διάταγμα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;