Ινώ Στεφανή: Από τη Δανία στη Σουηδία με το νέο Volvo XC90 plug-in hybrid

Περάσαμε από υπέροχα τοπία, πεντακάθαρους δρόμους και γευτήκαμε μοναδικές τοπικές γεύσεις. Προς μεγάλη μου έκπληξη, σε μια συζήτηση που είχα με τον Carl Sandberg (υπεύθυνος για το κομμάτι των κραδασμών και της ηχομόνωσης της Volvo), μεταξύ άλλων μου είπε ότι έχει ανέβει στην υψηλότερη κορυφή της Ελλάδας, τον Μύτικα στον Όλυμπο!

Η Volvo ήταν ανέκαθεν σύμβολο της ασφάλειας, των επιδόσεων και της άνεσης και η εμπειρία που είχαμε με το XC90 ήταν άκρως απολαυστική.

Καθώς είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε μια ολόκληρη ημέρα, διανύσαμε αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα και σίγουρα ξεχωρίσαμε την πολύ καλή αίσθηση κύλισης, με απομονωμένους τους εξωτερικούς ήχους, ενώ τα κρατήματα και η σταθερότητα στους παγωμένους δρόμους της Σουηδίας είναι άξια αναφοράς. Φυσικά δεν πρέπει να παραλείψουμε τα φρένα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να ακινητοποιήσουν το Volvo XC90 από τα 100χλμ./ώρα σε 36 μέτρα.

Ακόμα πιο ευχάριστη έκανε την παραμονή μας μέσα στο Volvo XC90, το θερμαινόμενο τιμόνι αλλά και τα θερμαινόμενα καθίσματα καθώς η θερμοκρασία όλες τις μέρες ήταν κοντά ή και κάτω από το μηδέν! Η αίσθηση που είχαμε μέσα στο σαλόνι ήταν ξεχωριστή, καθώς τα υλικά και οι υφές δημιουργούσαν μια άκρως χαλαρωτική ατμόσφαιρα.

Επιπλέον, το Volvo XC90 διαθέτει προηγμένο φίλτρο καθαρισμού αέρα και ελέγχει την ποιότητα του αέρα αποτρέποντας την εισχώρηση επικίνδυνων σωματιδίων στην καμπίνα. Επίσης, υπάρχει και δυνατότητα ελέγχου των επιπέδων σωματιδίων και γύρης έξω από το αυτοκίνητο. Τα εμπρός αεριζόμενα καθίσματα, το θερμαινόμενο τιμόνι, τα θερμαινόμενα καθίσματα για όλους τους επιβάτες καθώς και η λειτουργία μασάζ, περιλαμβάνονται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Οι αναρτήσεις έχουν αναβαθμιστεί και χάρη στην νέα τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping), προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση. Εμπρός έχουν τοποθετηθεί αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια, ενώ πίσω διαθέτει έναν επιπλέον σύνδεσμο που βοηθά στη σταθερότητα του αμαξώματος αλλά και στην πρόσφυση κατά τη ρυμούλκηση.

Εντυπωσιακή ήταν και η αερανάρτηση που διαθέτει το νέο Volvo XC90 και στους δύο άξονες, καθώς αναλύει τις συνθήκες του δρόμου 500 φορές το δευτερόλεπτο, κι έτσι ρυθμίζει την απόσβεση προσφέροντας στους επιβάτες ξεκούραστες και ασφαλείς μετακινήσεις.

Όσο για την κατανάλωση, αυτή παρέμεινε σε πολύ χαμηλά επίπεδα καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας, αφενός γιατί τηρούσαμε αυστηρά τα όρια ταχύτητας, αφετέρου γιατί η μεικτή κατανάλωση του Volvo XC90 είναι μόλις 1,2 λίτρα ανά 100χλμ./ώρα και είδαμε την μεικτή αυτονομία να σκαρφαλώνει από τα 900 χλμ. στα 1.000χλμ.

Η Volvo ήταν ανέκαθεν πρωτοπόρος στα συστήματα ασφαλείας και έχει εξοπλίσει το νέο Volvo XC90 με μια πλούσια γκάμα (ADAS) προσφέροντας υψηλά επίπεδα ασφάλειας.

Το νέο Volvo XC90 έχει ανανεωθεί τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το πρεστίζ του και δίνοντάς του μια ακόμα πιο εντυπωσιακή εμφάνιση.

Στην Ελλάδα αναμένεται στις αρχές της νέας χρονιάς.

Εξωτερικά:

  • Νέος αεραγωγός στη μάσκα
  • Ανασχεδιασμένη μάσκα
  • Ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας
  • Νέος εξωτερικός χρωματισμός αμαξώματος Mulberry Red
  • Νέες πιο μυώδης γραμμές στο καπό
  • Νέα LED φωτιστικά σώματα σε σχήμα Τ ) στο μπροστινό μέρος (παραπέμποντας στο σφυρί του Θωρ. Σύμφωνα με την Σκανδιναβική μυθολογία ήταν ο θεός του κεραυνού και της αστραπής και ανανεωμένα πιο σκούρα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος
  • Νέες διαστάσεις ελαστικών 20″,21″ και 22″

Εσωτερικά:

  • Ανασχεδιασμένο εσωτερικό
  • Διατίθεται 5θέσιο, 6θέσιο ή 7θέσιο
  • Νέα μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής 11.2″
  • Το σύστημα infotainment διαθέτει ενσωματωμένες υπηρεσίες Google
  • Βελτιωμένη 360° κάμερα
  • Τελευταίας τεχνολογίας σύστημα καθαρισμού του αέρα στο εσωτερικό, ενισχύοντας την ευεξία των επιβατών.
  • Οριζόντιες γραμμές στο ταμπλό και ανάγλυφες επιφάνειες.
  • Με έμφαση στη βιωσιμότητα, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι από βιώσιμες πρώτες ύλες.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Τετρακίνητο (AWD), με τον ηλεκτροκινητήρα να μεταφέρει την κίνηση στον πίσω άξονα.

4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος, eboost

Ισχύς: 310 ίπποι

Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα: 245 ίπποι

Ροπή: 400Nm

Μεικτή κατανάλωση: 1,2l/100 km

Συνδυαστική αυτονομία 900km

Ηλεκτρική αυτονομία: 71km

Αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων

Επιτάχυνση: 0-100 σε 5,4 δευτερόλεπτα

Μπαταρία: 400V

Χρόνος φόρτισης μπαταρίας: 0-100% σε 3 ώρες

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;