Ήχος που θυμίζει παλιά μονοθέσια της F1 – Το νέο supercar που “ουρλιάζει” στις 11.100 σ.α.λ.

Gordon Murray T.33
Δυναμώστε τον ήχο και ακούστε τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα. Αυτό το supercar "μιλά" στους ρομαντικούς της αυτοκίνησης...

Στη σύγχρονη εποχή, ακόμα και τα supercars έχουν πάψει να φέρουν ατμοσφαιρικά μοτέρ με αποτέλεσμα ο “κόφτης” να βρίσκεται σε χαμηλότερες στροφές, γεγονός που περιορίζει ήχους σαν αυτόν που θα ακούσετε στο video που ακολουθεί.

Η εταιρεία Gordon Murray Automotive μας δίνει την ευκαιρία να ακούσουμε το υπό ανάπτυξη supercar της, το οποίο ονομάζεται Gordon Murray T.33 και “στροφάρει” μέχρι τις 11.100 σ.α.λ. Στο video θα δείτε τον test driver της εταιρείας, Dario Franchitti (τρεις φορές νικητής του Indy 500), να απολαμβάνει και με το παραπάνω την εμπειρία πίσω από το τιμόνι του Gordon Murray T.33.

Πριν δείτε όμως το video, να υπενθυμίσουμε ότι τροφοδοτείται με τον ίδιο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της Cosworth που είδαμε και στο Τ.50. Βέβαια, εδώ έχουν γίνει κάποιες αλλαγές, όπως για παράδειγμα στους εκκεντροφόρους, την εισαγωγή και την εξαγωγή, με αποτέλεσμα το μοτέρ 3.994 κ.εκ. να αποδίδει 615 ίππους και 451 Nm ροπής. Όσο για το όριο περιστροφής, αυτό αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 11.100 σ.α.λ.

Η κίνηση περνά ασφαλώς στους πίσω τροχούς, μέσω είτε χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων, είτε αυτόματου και δεν απουσιάζει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. To πλαίσιο είναι μονοκόκ και αρκετά εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από carbon, με αποτέλεσμα το βάρος να περιορίζεται στα μόλις 1.090 κιλά.

Στον τομέα της ανάρτησης συναντάμε διπλά ψαλίδια σε κάθε άκρο, ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι μηχανικοί της βρετανικής εταιρείας επέλεξαν υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης για να προσφέρει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;