Η Seat μεγαλώνει, οικονομικά και γεωγραφικά

Η Seat διανύει την καλύτερη περίοδο της ιστορίας της και αυτό επιβεβαιώνεται τόσο από τους αριθμούς, όσο και από τις τάσεις επέκτασης σε νέες αγορές

Η ανάπτυξη της Seat είναι διαρκής, γεγονός στο οποίο δε συνηγορεί μόνο η συνεχής αύξηση των πωλήσεών της σε παγκόσμιο επίπεδο. Η επιβεβαίωση αυτού ήρθε κατά την απολογιστική παρουσίαση που έλαβε χώρα στα γραφεία της στο Martorell και περιλάμβανε 3 βασικούς άξονες. Ο ένας αφορούσε στα οικονομικά δεδομένα της περασμένης χρονιάς, ο δεύτερος στη στρατηγική ανάπτυξης ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων έως το 2021 και ο τρίτος, στα σχέδια περαιτέρω εξάπλωσης της Seat στο εγγύς μέλλον.

Seat Minimo

Περνώντας στο οικονομικό κομμάτι, οι Ισπανοί ανακοίνωσαν πως το 2018 υπήρξε το πιο προσοδοφόρο έτος στην ιστορία της Seat. Συγκεκριμένα, η εταιρεία αύξησε τα κέρδη της κατά 4,6% (294 έναντι 281 εκατομμυρίων ευρώ) σε σύγκριση με το 2017. Επιπλέον, οι πωλήσεις νέων οχημάτων έφτασαν στις 517.600, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 10,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και αποτελώντας ιστορικό υψηλό για τη Seat. Ακόμη, όπως αναφέρθηκε από την ισπανική μάρκα, ο κύκλος εργασιών της έχει αυξηθεί κατά 33%, κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας.

Πέραν της οικονομικής ανάπτυξης, η ισπανική μάρκα επεκτείνεται σε τεχνολογικό και γεωγραφικό επίπεδο. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 80% της ετήσιας παραγωγής πουλήθηκε εκτός Ισπανίας, καθιστώντας την εταιρεία στον μεγαλύτερο βιομηχανικό εξαγωγέα, αφού κατέχει το 3% της συνολικής εξαγωγικής αξίας της χώρας. Στο επόμενο χρονικό διάστημα, η Seat θα ηγηθεί στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της VW στην Αλγερία της Βορείου Αφρικής, ενώ θα ξεκινήσει την εμπορική της δραστηριότητα σε χώρες της Λατινικής Αμερικής όπως η Χιλή και η Κολομβία. Παράλληλα, προετοιμάζει την είσοδό της και στην αγορά της Κίνας, η οποία είναι αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη στον κόσμο.

Ακόμη, το γεγονός ότι η Seat έχει αναλάβει να ηγηθεί των δραστηριοτήτων micromobility του Group VW, δείχνει τη διαρκώς αυξανόμενη βαρύτητά της στον όμιλο. Αυτό πιστοποιείται και από το γεγονός ότι το Audi A1 παράγεται από το 2018 στο Martorell, ενώ το Seat Tarraco παράγεται αντίστοιχα στο εργοστάσιο της VW, στο Wolfsburg.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;