Η Porsche 917 όπως δεν την έχεις… ξαναδεί!

Η τέχνη δεν έχει όρια... και υπάρχει μια εταιρεία που προσφέρει κλασσικές petrolhead δημιουργίες, με το... αζημίωτο!

Λένε ότι η σχεδίαση πολλών θρυλικών αυτοκίνητων υπερβαίνει την κόκκινη γραμμή που διαχωρίζει το βιομηχανικό design από την τέχνη. Για το ατελιέ After the Race, αυτή είναι μια θέση που υποστηρίζεται όχι μόνο με πάθος αλλά και εμπράκτως!

Αρχικά, ας εξηγήσουμε ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενο του “After the Race” και γιατί το χαρακτηρίσαμε ως “ατελιέ”. Με έδρα το Βέλγιο, η εταιρεία αναπαράγει μέρη από κλασσικά και θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας μια μοναδική τεχνοτροπία.

Τα πάντα είναι φτιαγμένα στο χέρι, από την μορφοποίηση του αρχικού υλικού στο επιθυμητό σχήμα, μέχρι την πιστή αναπαραγωγή των χρωμάτων και των γραφικών, αλλά και την τεχνητή παλαίωση που προσδίδει στα έργα την αίσθηση ότι μόλις ανακτήθηκαν από τα pit μιας ομάδας, μετά το τέλος ενός αγώνα.

Η τελευταία δημιουργία της After the Race είναι η πιο μεγάλη όμως, τόσο σε απόλυτο μέγεθος, όσο και σε σημαντικότητα. Αυτό που επιχειρείται, είναι το ακριβές κοπιάρισμα της σχεδίασης και της αισθητικής του “κοστουμιού” από μια Porsche 917.

Η Porsche 917 βρίσκεται αδιαμφισβήτητα στο πάνθεον της γερμανικής εταιρείας, ενώ πολλοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι είναι το πιο σημαντικό αγωνιστικό πρωτότυπο όλων των εποχών!

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ένα κομμάτι της ιστορίας των τεσσάρων τροχών με τεράστιο ειδικό βάρος, του οποίου ο θρύλος έχει μετασχηματίσει την εικόνα του, ανάγοντας την πλέον σε τέχνη. Η After the Race λοιπόν, θα δημιουργήσει 12 μόλις αντίγραφα σε κλίμακα 1:1, χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνική επίστρωσης του fiberglass που εφάρμοσε η Porsche το 1970.

Τα γλυπτά αυτά θα κατασκευαστούν κατόπιν παραγγελίας, ενώ οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες θα έχουν την δυνατότητα επιλογής για το χρώμα και την εμφάνιση. Η After the Race θα αναπαράγει με εκπληκτική πιστότητα τα look που χρησιμοποίησε η Porsche στους αγώνες αντοχής των ετών 1970 και 1971.

Το πόσο θα χρεώσει το ατελιέ το γλυπτό αυτό δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά σίγουρα δεν θα είναι κάτι προσιτό, πόσο μάλλον όταν η τιμή για μια πόρτα ή ένα καπό από πρότερες δημιουργίες της After the Race, κυμαίνονται από τα 3.500 μέχρι τα 5.000 ευρώ!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;