Η πατέντα που εκτοξεύει την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών

πατέντα
Οι Ιάπωνες καινοτομούν ξανά και με μία νέα πατέντα που αλλάζει όσα ξέραμε για τα καθίσματα! Δείτε πως λειτουργεί το σύστημα που κατοχύρωσαν...

Η άνεση και η ασφάλεια των επιβατών ήταν και είναι πάντα ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων των εταιρειών. Αυτή τη φορά, η Honda πάει ένα βήμα πιο πέρα, δημιουργώντας ουσιαστικά ένα δεύτερο σύστημα ανάρτησης, πέρα από το αυτό που βρίσκουμε σε όλα τα αυτοκίνητα. Η πατέντα της φέρνει την ανάρτηση για καθίσματα και υπόσχεται λιγότερους κραδασμούς για τους επιβάτες.

Διαβάστε επίσης: Η άγνωστη “πατέντα” αυτοκινήτου που πωλήθηκε για 3 εκατ. ευρώ (+video)

Όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες από την κατοχύρωση διπλώματος ευρεσιτεχνίας, το κάτω τμήμα των καθισμάτων εξοπλίζεται με ένα σύστημα ανάρτησης που θα μπορούσε να “φιλτράρει” τους κραδασμούς που δεν μπορεί να απορροφήσει η ανάρτηση του αμαξώματος. Στο μυαλό μας ήρθε κατευθείαν ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό που έχει το κάθισμα του οδηγού στα λεωφορεία. Εκεί υπάρχει αερανάρτηση που λειτουργεί με παρόμοια φιλοσοφία.

Πέρα όμως από την άνεση, η Honda μας λέει ότι ένα τέτοιο σύστημα θα μπορούσε να συνεισφέρει και στην μείωση των κραδασμών που δέχεται το σώμα των επιβατών σε μία σύγκρουση του οχήματος. “Σε ορισμένες περιπτώσεις, κατά τη διάρκεια σοβαρών συγκρούσεων, τα εξωτερικά αμορτισέρ μπορεί να απορροφήσουν εν μέρει το φορτίο και να μεταδώσουν το υπόλοιπο στον χώρο επιβατών. Ο ειδικός βραχίονας που βρίσκεται στα καθίσματα είναι σε θέση να απορροφήσει το υπόλοιπο κρουστικό φορτίο που μπορεί να μην αποσβεστεί από τα εξωτερικά αμορτισέρ”, λέει η περιγραφή της ευρεσιτεχνίας.

Σίγουρα πρόκειται για ένα ενδιαφέρον σύστημα, μένει να δούμε αν και πότε θα πάρει το “πράσινο φως” ώστε να περάσει στην παραγωγή.

Πηγή: Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων H.Π.Α.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;