Η πατέντα που αλλάζει ότι ξέραμε για το τιμόνι – Η εταιρεία που βρίσκεται από πίσω

τιμόνι
Με μία νέα πατέντα, οι Κορεάτες έρχονται δώσουν μία νέα λειτουργία στο τιμόνι. Λέτε να την δούμε σύντομα να περνά στην παραγωγή;

Το τιμόνι είναι ένα από τα λίγα εξαρτήματα που έχουν αλλάξει ελάχιστα τα τελευταία χρόνια. Έγινε θερμαινόμενο, έγινε πολυλειτουργικό με πλήθος κουμπιών, αλλά δεν έχουμε δει κάποια συνταρακτική αλλαγή σε αυτό.

Σιγά σιγά, ωστόσο, εμφανίζονται πατέντες που δείχνουν ότι πιθανόν να αλλάξουν τα πράγματα στο μέλλον. Για παράδειγμα, στο παρελθόν είχαμε γνωρίσει την πατέντα της Toyota, όπου το τιμόνι “φούσκωνε” σε έκτακτη ανάγκη (διαβάστε περισσότερα στο αναλυτικό μας κείμενο). Τώρα, έρχεται μία νέα πατέντα από την Hyundai και όλα δείχνουν ότι αν η ιδέα περάσει στην παραγωγή, αυτό θα γίνει μέσω μοντέλου της Genesis.

O λόγος για το αναδιπλούμενο τιμόνι, η στεφάνη του οποίου “μαζεύει” πριν ο οδηγός μπαίνει η βγαίνει από το όχημα. Η κατοχύρωση της ευρεσιτεχνίας έγινε στο αμερικανικό γραφείο ευρεσιτεχνιών των Η.Π.Α. και έχουν δημοσιευθεί εικόνες που δείχνουν τον τρόπο λειτουργίας.

Κυριότερο πλεονέκτημα είναι ότι διευκολύνεται η είσοδος και η έξοδος από το όχημα, μιας και δημιουργείται περισσότερος χώρος. Ωστόσο, αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτό το πρόβλημα (που εμφανίζεται) κυρίως σε ογκώδεις οδηγούς έχει λυθεί από πολλές εταιρείες. Στα μοντέλα που φέρουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα και τιμόνι, το κάθισμα τραβιέται προς τα πίσω μόλις σβήσουμε τον κινητήρα, ενώ αντιστοίχως το τιμόνι πηγαίνει όσο πιο μέσα και πάνω γίνεται.

Ωστόσο, η Hyundai λέει ότι θα είναι χρήσιμη η συγκεκριμένη τεχνολογία, όταν η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 φτάσει στην παραγωγή. Κλείνοντας, σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι μέσω γραναζιού “μαζεύει” η στεφάνη του τιμονιού, αλλά ο αερόσακος παραμένει πάντα στραμμένος προς την πλευρά του οδηγού.

Πηγή: carbuzz.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;