Η.Π.Α.-Ηλεκτρικά: Ταχύτερη προσαρμογή σε επίπεδο χώρας αλλιώς…

BYD
Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε o αμερικάνικος Σύνδεσμος Κατασκευαστών Κινητήρων και Εξοπλισμού για την αργή προσαρμογή των Η.Π.Α. στην ηλεκτρική "πραγματικότητα".

Ένας σημαντικός κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας στις Η.Π.Α., που απασχολεί έμμεσα ή άμεσα περισσότερα σχεδόν πέντε εκατ. Αμερικανούς, ενδέχεται να βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Αυτό πιστεύει ο Σύνδεσμος Κατασκευαστών Κινητήρων και Εξοπλισμού (Motor & Equipment Manufacturers AssociationMEMA) που τον εκπροσωπεί τον κλάδο, ο οποίος εξελίσσει κατασκευάζει και προμηθεύει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων και εργοστασιακά εξαρτήματα και ανταλλακτικά πρώτης τοποθέτησης (OEM). Ο MEMA εξέφρασε τις σχετικές του ανησυχίες στην υποεπιτροπή της αμερικάνικης Γερουσίας αρμόδιας για θέματα που αφορούν στις επίγειες και θαλάσσιες μεταφορές, τα εμπορικά φορτία και τα λιμάνια.

Ειδικότερα ο MEMA, μέσω της κατάθεσης της ανώτερης αντιπροέδρου του Ann Wilson στην υποεπιτροπή, ανέφερε χαρακτηριστικά πως οι Η.Π.Α. κινδυνεύουν να χάσουν την ηγετική θέση που κατέχουν στην εξέλιξη και κατασκευή αυτοκινήτων, αν δεν υπάρξει πιο ξεκάθαρη νομοθετική πολιτική όχι στο μέλλον αλλά τώρα. Η Wilson υπογράμμισε πως νομοτελειακά θα υποφέρει οικονομικά ο ίδιος ο κλάδος και φυσικά όλοι όσοι εργάζονται σε αυτόν. Η Wilson κατέθεσε στην υποεπιτροπή στο πλαίσιο του διαλόγου που γίνεται για την καινοτομία στην εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία και τις τρέχουσες προκλήσεις και ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

“Οι Ηνωμένες Πολιτείες βρίσκονται μπροστά στον κίνδυνο να χάσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα λόγω έλλειψης ξεκάθαρης πολιτικής σε επίπεδο χώρας….Για να έχουν οι Ηνωμένες Πολιτείες ηγετική θέση στις μεταφορές και την καινοτομία στην αυτοκινητοβιομηχανίας πρέπει να εργαστούμε μαζί και να αναπτύξουμε από κοινού εθνικό όραμα και στρατηγική”, δήλωσε μεταξύ άλλων η Wilson.

Σχετικά με τον διαφαινόμενο κίνδυνο για τις μελλοντικές θέσεις εργασίας στον κλάδο η Wilson είπε:” η ανάπτυξη του εργατικού δυναμικού είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Το εργατικό δυναμικό του κλάδου μας χρειάζεται να εξελιχθεί παράλληλα με την προώθηση του εξηλεκτρισμού των οχημάτων και της αυτοματοποιημένης οδήγησης. Ως απάντηση σε αυτές τις ανάγκες, τα προγράμματα νέων δεξιοτήτων για το εργατικό δυναμικό πρέπει να προωθηθούν παράλληλα ώστε οι Αμερικανοί εργάτες να έχουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να κατασκευάζουν και να συντηρούν τις νέες τεχνολογίες”.

Ο MEMA προχώρησε στις παραπάνω δηλώσεις καθώς βλέπει την Ευρώπη και κάποιες από τις Ασιατικές χώρες να προχωρούν με ταχύτερους ρυθμούς αναφορικά με τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινητοβιομηχανιών τους και την πολιτική που έχουν χαράξει για τα επόμενα 15-20 χρόνια. Αν οι υπόλοιποι προχωρήσουν ταχύτερα από τις Η.Π.Α. τότε δεν αποκλείεται οι κατασκευαστές που βρίσκονται επί αμερικάνικου εδάφους -ακόμη και οι εγχώριοι- να αναζητήσουν νέες “πατρίδες” που θα τους προσφέρουν καλύτερες οικονομίες κλίμακας αλλά και πιο σωστά εκπαιδευμένο προσωπικό. Ο MEMA τόνισε επίσης και την ανάγκη να αναπτυχθούν ταχύτερα οι υποδομές για τα ηλεκτρικά.

Δηλώσεις που κινήθηκαν σε παρόμοιο πλαίσιο με αυτές του MEMA έκανε πριν από λίγο καιρό και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Akio Toyoda, για την Ιαπωνία. Ο ισχυρός άνδρας του ιαπωνικού κολοσσού, έκρουσε και αυτός τον κώδωνα του κινδύνου αναφερόμενος στον περιβαλλοντικά μη φιλικό τρόπο που παράγεται η ενέργεια στην Ιαπωνία, το ιδιαίτερα υψηλό κόστος της πράσινης ενέργειας αλλά και στην ανάγκη ταχύτερης εφαρμογής της περιβαλλοντικής πολιτικής. Το τελευταίο θα μπορούσε να στείλει στο μέλλον τους εγχώριους κατασκευαστές σε άλλες χώρες για να μπορέσουν να πετύχουν ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε όλη τη διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου με βιώσιμο κόστος παραγωγής. Διαβάστε περισσότερα γι’ αυτό εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;