Η νέα BMW M4 βελτιώνεται από την AC Schnitzer

AC Schnitzer νέα BMW M4
Η γνωστή γερμανική εταιρία βελτιώσεων AC Schnitzer ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα των πρώτων εξαρτημάτων που προορίζονται αποκλειστικά για τη νέα BMW M4.

Βελτιώσεις αισθητικής φύσεως εντός και εκτός, αλλά και για τη δυναμική συμπεριφορά της νέας BMW M4 (G82) ανακοίνωσε η AC Schnitzer που διαθέτει πλέον στην αγορά τα πρώτα περιφερειακά και ανταλλακτικά εξελιγμένα για το coupe των Βαυαρών.

Διαβάστε επίσης – BMW M4 Competition: Αναλύοντας ένα μοτέρ με αγωνιστικό DNA

Αναφορικά με την αεροδυναμική και αισθητική βελτίωση της νέας BMW M4, η AC Schnitzer προσφέρει για το coupe της γερμανικής εταιρίας εμπρός σπλίτερ, αεροτομή οροφής, αεροτομή για το πορτμπαγκάζ κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, προστατευτικά για τις ποδιές και τον πίσω προφυλακτήρα και φυσικά τα δικά της σήματα για τη M4.

Οι Γερμανοί φρόντισαν και για το εσωτερικό του coupe προσθέτοντας τις δικές τους επιλογές αναφορικά με τα paddles πίσω από το τιμόνι, τα πεντάλ, αλλά και την ειδική θήκη για την τοποθέτηση του κλειδιού, όλα κατασκευασμένα από αλουμίνιο.

Για τη συμπεριφορά της νέας M4 φροντίζει το κιτ ελατηρίων, το οποίο χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 20-25 χλστ. στον εμπρός άξονα και κατά 15-20 χλστ. στο πίσω και έναντι της “στάνταρ” έκδοσης”.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή BMW 116i Advantage 109 PS

Οι επιλογές συνεχίζονται και στους τροχούς με τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου AC3 σε διάσταση 20 ιντσών και για τους δύο άξονες ή τις χυτές αλουμινίου AC1 επίσης στην ίδια διάσταση. Και στις δύο περιπτώσεις τα ελαστικά είναι 285/30 και 295/30 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Σύντομα θα ακολουθήσουν οι “περιποιήσεις” της AC Schnitzer για τον κινητήρα που θα ανεβάζουν την ισχύ της στάνταρ M4 στα επίπεδα της Competition με τους 480 ίππους να φτάνουν στους 510. Στο “μενού” περιλαμβάνεται και σπορ εξάτμιση, ενώ θα προστεθεί και πλήρως ρυθμιζόμενη ηλεκτρονική ανάρτηση με έλεγχο ακόμη και για την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

Μαζί με τα παραπάνω η γερμανική εταιρία θα προσθέσει σε δεύτερο χρόνο ακόμη περισσότερες επιλογές για το αμάξωμα μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται μεγαλύτερη πίσω αεροτομή από carbon, νέο διαχύτη και πλαίσιο για τον διαχύτη από το ίδιο υλικό.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;