Η Lancia επιστρέφει στο WRC – Εν αναμονή της ανακοίνωσης του ομίλου Stellantis

Η χρονιά ξεκινά με την απόλυτη είδηση για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η επιστροφή της Lancia στο WRC πλησιάζει, οι πρώτες πληροφορίες...
Lancia

Μία από τις εταιρείες της αυτοκίνησης που έχει ταυτιστεί όσο ελάχιστες με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το WRC… είναι αναμφισβήτητα η Lancia. Έπειτα από απουσία πολλών ετών, έρχεται η ώρα της μεγάλης επιστροφής, όπως αναφέρει αποκλειστικό δημοσίευμα του “AUTO SPRINT”. Πάμε να δούμε τις πρώτες πληροφορίες, αλλά και πότε αναμένεται να δούμε αγωνιστικό της Lancia σε ειδικές διαδρομές.

Δείτε επίσης: Throwback video – Κώστας Στεφανής και Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

“Δεδομένης της επιθυμίας του διοικητικού συμβουλίου της Stellantis να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στα ράλι, αποφασίστηκε να δοθεί το πράσινο φως στην είσοδο της Lancia, αντί ο όμιλος να επικεντρωθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη άλλου αυτοκινήτου όπως το Citroen C3. Το αυτοκίνητο που θα επιλεγεί είναι η νέα Lancia Ypsilon, η οποία θα παράγεται σε διαμόρφωση Rally 2, με το εν λόγω πρόγραμμα ανάπτυξης να ξεκινά ήδη από το 2024. Το ντεμπούτο στα Rally 2 θα γίνει το 2025, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει η ανάπτυξη νέου αυτοκινήτου σε διαμόρφωση WRC 2027”, αναφέρει το σχετικό άρθρο στο οποίο αναφέρεται επ’ ακριβώς η φράση… “Εν αναμονή του Ομίλου Stellantis να κάνει την επίσημη ανακοίνωση της επιστροφής της Lancia στα ράλι”!

 

Όπου υπάρχει καπνός… υπάρχει και φωτιά!
Δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο κατάλληλη στιγμή για την μεγάλη επιστροφή της Lancia στις ειδικές διαδρομές. Σε αυτό συνηγορεί τόσο η επερχόμενη παρουσίαση της Ypsilon, όσο και το γεγονός ότι η Citroen Racing (στην ομπρέλα του ομίλου Stellantis) πρόσθεσε στην ομάδα της δύο εξαιρετικούς οδηγούς (Marquito Bulacia και Nikolay Gryazin).

Ο θρύλος της “Lancia Racing Team”
Η Lancia ήταν μία εταιρεία που έγραψε ιστορία στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στα τέλη του περασμένου αιώνα, κατακτώντας 10 παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστών σε μόλις 21 χρόνια, από το 1974 έως το 1992. Πίσω της, ακολουθεί η Citroen που σταμάτησε στους 8 τίτλους, ενώ τρίτη είναι η Toyota με 7. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Peugeot με 5 τίτλους και η πεντάδα συμπληρώνεται με τις Volkswagen και Ford (ισοβαθμία με 4 τίτλους).

Με πληροφορίες του “autosprint.it”

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;