Η εταιρεία που δεσμεύεται να κρατήσει “ζωντανά” φυσικά κουμπιά και διακόπτες

Hyundai Pay
Λειτουργίες που γίνονται εν κινήσει, όπως η ρύθμιση του ήχου ή του κλιματισμού πρέπει να μην εκτελούνται μέσω οθόνης αφής. Μία εταιρεία δεσμεύτηκε γι' αυτό!

Σε μία περίοδο που βλέπουμε το μέγεθος της οθόνης αφής να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την προώθηση των μοντέλων, η Hyundai δεσμεύεται ότι θα κρατήσει “ζωντανά” τα φυσικά κουμπιά και τους διακόπτες για όσο περισσότερο μπορεί. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την προσπάθειά της κάνει τους οδηγούς να στρέφουν την προσοχή τους στον δρόμο και όχι στην κονσόλα του οχήματος.

Διαβάστε επίσης: Οθόνη αφής Vs “φυσικά” κουμπιά – Η νέα έρευνα που προβληματίζει!

Κατά την παρουσίαση του νέου Hyundai Kona, o επικεφαλής σχεδίασης εσωτερικού της εταιρείας, Sang Yup Lee, δεν έχασε την ευκαιρία να διατυπώσει την άποψή του για τις οθόνες. “Όταν οδηγείς, είναι δύσκολο να ελέγξεις λειτουργίες από την οθόνη αφής”, ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι πρόκειται για μία συνειδητή επιλογή με γνώμονα την βελτίωση της ασφάλειας.

Πράγματι, στα μοντέλα της Hyundai μέχρι σήμερα συναντάμε φυσικά κουμπιά και διακόπτες για τον έλεγχο πολλών λειτουργιών. Ενδεικτικά, έχει διατηρηθεί ο περιστροφικός διακόπτης για την ένταση του ήχου, καθώς επίσης και για την αλλαγή σταθμού. Επίσης, ο έλεγχος του κλιματισμού γίνεται χωρίς να χαθεί η προσοχή από τον δρόμο, μιας και υπάρχουν κουμπιά για τις πιο βασικές λειτουργίες.

Παρ’ όλα αυτά, το περιβάλλον εξακολουθεί να είναι πλήρως ψηφιακό και σύγχρονο με μεγάλη οθόνη αφής, αλλά και μία δεύτερη οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων στις πιο πλούσιες εκδόσεις.

Πηγή: carsguide.com.au

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;