Η δεύτερη πιο γρήγορη BMW στο Nurburgring – Ο γύρος της μέσα από το cockpit

Το νέο βαυαρικό μοντέλο εξοπλίζεται με εξακύλινδρο μοτέρ που αποδίδει 550 ίππους! Δυναμώστε τον ήχο και δείτε το να γυρίζει την "πράσινη κόλαση"...
BMW M4 CS

Λίγο μετά την αποκάλυψή της νέας BMW M4 CS, έφτασε η στιγμή να δούμε το γερμανικό μοντέλο στην πίστα του Nurburgring. Όπως αναφέρουν οι Βαυαροί, ο χρόνος των επτά λεπτών και 22 δευτερολέπτων καθιστά το συγκεκριμένο μοντέλο ως το δεύτερο πιο γρήγορο αυτοκίνητό τους μετά την BMW M4 CSL , η οποία έκανε 7:20,20 το 2022.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τρίλιτρος υπετροφοδοτούμενος bi-turbo κινητήρας των 550 ίππων με τη μέγιστη τιμή της ισχύος να κάνει την εμφάνισή της στις 6.250 σ.α.λ. Το εν σειρά εξαλύκινδρο μοτέρ αποδίδει παράλληλα 650 Nm ροπής, διαθέσιμα σταθερά από τις 2.750 έως και τις 5.950 σ.α.λ. και προσφέρει επιδόσεις supercar. Επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 200 χλμ./ώρα από στάση χρειάζεται μόλις 11,1 δευτερόλεπτα. Η εν κινήσει επιτάχυνση (ρεπρίζ) από 80 στα 120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 2,6 δευτερόλεπτα με 4η σχέση και σε 3,3 δεύτερα με 5η σχέση, ενώ η τελική ταχύτητα της ειδικής έκδοσης -η οποία προσφέρεται στάνταρ με το M Driver’s Package- περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ./ώρα.

Νέα BMW M4 CS 2024

Το σύστημα 4κίνησης είναι ρυθμισμένο να μεταφέρει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς και ο τρόπος που συνεργάζεται με το Active M Differential που βρίσκεται στον πίσω άξονα – η λειτουργία του οποίου είναι επίσης πλήρως μεταβλητή – ενισχύουν ακόμα περισσότερο την χαρακτηριστική αίσθηση M κατά την επιτάχυνση ή την έξοδο του αυτοκινήτου από τις στροφές.

Νέα BMW M4 CS 2024

Επιπλέον, το μενού M Setup επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη λειτουργία 4WD Sport, που στέλνει ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να απενεργοποιήσουν πλήρως το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control) και να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία 2WD, στην οποία η ροπή περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

“Έλα… Γιώργη”: Δείτε που βρίσκεται η πιο… viral στροφή της Ελλάδας!

Έχουν περάσει 14 χρόνια από την στιγμή που το video "Έλα Γιώργη" ανέβηκε στο youtube και έγινε viral ανάμεσα στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

kolosourtis

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)