Η χειρότερη λεωφόρος της Αττικής στις ώρες αιχμής – Μέση ταχύτητα τα 8 χλμ./ώρα

λεωφόρος Αλεξάνδρας
Τονίζουμε ότι περίπου 5 χλμ./ώρα είναι η μέση ταχύτητα βαδίσματος! Δείτε την πιο "απαγορευτική" λεωφόρο της Αττικής σε ώρες αιχμής...

Εδώ και αρκετά χρόνια, με εξαίρεση την “Covid περίοδο”, η κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα που βιώνουν οι οδηγοί καθημερινά. Στο ντοκιμαντέρ “Το κυκλοφοριακό στην Αθήνα” του CNN Greece, θα δείτε αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το συγκεκριμένο πρόβλημα. Ένα εξ’ αυτών είναι η χειρότερη λεωφόρος της Αττικής!

Δείτε επίσης: Το “φάντασμα της κότας” – Πώς δημιουργείται κίνηση χωρίς προφανή λόγο (+video)

Σύμφωνα με τον συγκοινωνιολόγο Δημήτρη Σερμπή, ο χειρότερος δρόμος της Αττικής στις ώρες αιχμής είναι η λεωφόρος Αλεξάνδρας. Η μέση ταχύτητα στις ώρες αιχμής αγγίζει τα μόλις 8 χλμ./ώρα. Ακολουθεί η λεωφόρος Συγγρού κοντά στο κέντρο, εκεί όπου η μέση ταχύτητα διαμορφώνεται στα 13 χλμ./ώρα. Ακολουθούν η Κηφισίας, η Μεσογείων και η Βασ. Σοφίας, λεωφόροι όπου κοντά στο κέντρο η μέση ταχύτητα σε ώρες αιχμής κυμαίνεται στα 13 με 15 χλμ./ώρα. Γενικότερα, σε όλη την Αττική, σε ώρες αιχμής η μέση ταχύτητα είναι κάτω από τα 20 χλμ./ώρα.

ΑΑΔΕ

Στα “κόκκινα” ο Κηφισός!
Εννοείται ότι στο ντοκιμαντέρ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση και στα προβλήματα της λεωφόρου Κηφισού, δρόμος τον οποίο καταγράφονται περίπου 88.000 διελεύσεις ανά ημέρα. Μία από τις αιτίες που δημιουργείται τόσο μεγάλο πρόβλημα στη Λεωφόρο Κηφισού είναι η διέλευση πολλών επαγγελματικών οχημάτων (το 10-20% των οχημάτων είναι φορτηγά), αλλά και οι πολλές ακινητοποιήσεις οχημάτων. Πιο συγκεκριμένα, από αυτές τις ακινητοποιήσεις, το 37,5% οφείλονται σε τροχαία ατυχήματα και το 62,5% σε βλάβες.

Οι ώρες αιχμής
Σε τρεις περιόδους χωρίζονται οι ώρες αιχμής στην Αττική, με την πρώτη να είναι από τις 07.00 το πρωί έως και τις 10.00. Μία δεύτερη περίοδος αιχμής είναι από τις 14.00 έως και τις τέσσερις, ενώ η τελευταία είναι από τις 18.00 έως τις 20.00 το βράδυ.

Ακολουθεί το σχετικό video, και στο στιγμιότυπο 03.50 μπορείτε να ακούσετε την αναφορά του συγκοινωνιολόγου στη μέση ταχύτητα των κεντρικών αρτηριών.

Πηγή: www.cnn.gr

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;