Hyundai: Στα σκαριά το νέο κέντρο έρευνας στη Γερμανία

Hyundai Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης 2024
Μέσω του Hyundai Motor Europe Technical Center η κορεάτικη εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη κατασκευής του νέου της Κέντρου Ερευνών επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Το νέο κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Hyundai βρίσκεται στη μητροπολιτική περιοχή Rhine-Main της Φρανκφούρτης στη Γερμανία και τα εγκαίνια της υπό κατασκευής εγκατάστασης έχουν προγραμματιστεί για το 2025.

Διαβάστε επίσης: Υδρογόνο και τεχνητή νοημοσύνη στο μέλλον της Hyundai

Tο νέο κέντρο ερευνών θα έχει έκταση 25.000 τ.μ. υπερδιπλασιάζοντας τον χώρο των γραφείων και των εργαστηρίων ερευνών του Hyundai Motor Europe Technical Center (HMETC), ενώ θα παρέχει στους εργαζόμενους ένα πιο δυναμικό περιβάλλον εργασίας.

Επίσης, το κέντρο θα ενσωματώσει ενεργειακά αποδοτική σχεδίαση και προηγμένα συστήματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που ευθυγραμμίζονται με την στρατηγική του κορεάτικου ομίλου αναφορικά με τη μείωση του ανθρακικού του αποτυπώματος και την προώθηση λύσεων μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Διαβάστε επίσης: Έρχονται τα πρώτα αυτόνομα ταξί της Hyundai. Πού θα κατασκευάζονται

Το HMETC είναι εστιασμένο στην προώθηση της μελλοντικής βιώσιμης κινητικότητας μέσω της ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) που προσφέρουν τεχνολογίες αιχμής. Η ολοκληρωμένη προσέγγιση περιλαμβάνει την ανάπτυξη νέων λύσεων κινητικότητας προσαρμοσμένων στις προτιμήσεις και τις ανάγκες των ευρωπαίων πελατών.

Το νέο κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης θα επικεντρωθεί σε πιο προηγμένες τεχνολογίες, όπως η ανάπτυξη προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού (ADAS), οι λειτουργίες infotainment και η ηλεκτροκίνηση.

Οι εγκαταστάσεις θα διαθέτουν το μεγαλύτερο 4W NVH Dyno του ομίλου των Κορεατών, ικανό να προχωρήσει σε μετρήσεις μιας πλήρης γκάμας οχημάτων σε μία πλατφόρμα, μαζί με δύο Chassis Dyno και ένα Powertrain Dyno, ενισχύοντας τις προηγμένες δυνατότητες δοκιμών.

Η κατασκευή της νέας εγκατάστασης αντιπροσωπεύει όχι μόνο ένα σημαντικό ορόσημο για το HMETC αλλά και το επόμενο βήμα για το Hyundai Motor Group να γίνει πάροχος έξυπνων λύσεων κινητικότητας προωθώντας την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών στην Ευρώπη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;