Hyundai i30 N Performance με 400+ ίππους

Οι Γερμανοί μηχανικοί της εταιρείας βελτιώσεων Turbozentrum, έβαλαν στο μάτι το νέο Hyundai i30 N και το αποτέλεσμα είναι ένα i30 που μπορεί να τα βάλει με ότι προσθιοκίνητο υπάρχει.

Το Hyundai i30 N Performance είναι μία άκρως επιτυχημένη, πρώτη προσπάθεια της κορεάτικης μάρκας να εκπροσωπηθεί στην κατηγορία των hot hatch. Όπως είναι όμως δεδομένο για κάθε μοντέλο του είδους του, είναι δύσκολο έως και ακατόρθωτο να ξεφύγει από τα χέρια των βελτιωτών.

Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν να δούμε το Hyundai i30 N Performance των 275 ίππων να πέφτει στα χέρια κάποιου βελτιωτή. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα δούμε την πρόταση του γερμανικού βελτιωτικού οίκου Turbozentrum, η οποία αποτελείται από ένα plug n play κιτ, όπερ σημαίνει πως αφαιρείται η εργοστασιακή τουρμπίνα και τοποθετείται αυτή του βελτιωτή, χωρίς καμία περαιτέρω μετατροπή.

Οι μηχανικοί της Turbozentrum αναφέρουν πως η τουρμπίνα τους έχει τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με αυτήν του εργοστασίου, μόνο που έχουν καταφέρει να την κάνουν αποδοτικότερη. Η αλλαγή αυτή σε συνδυασμό με τον ανασχεδιασμό της εξαγωγής των καυσαερίων, έχει επιφέρει αύξηση της ιπποδύναμης από τα 275 στα 400+ άλογα, όπως αναφέρει η Turbozentrum. Η τελευταία, προτείνει επίσης την τοποθέτηση μεγαλύτερου intercooler και μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα.

Για την ιστορία να πούμε πως το κόστος της πλήρους μετατροπής του Hyundai i30 N Performance, όπως την προτείνει ο βελτιωτής, ανέρχεται στα 3.337 ευρώ, ενώ αποκλειστικά για την αναβάθμιση του τούρμπο χρεώνει 1.665 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;