Hopium Machina: Με όνομα… εθιστικό και υδρογονοκίνηση

Hopium Machina 2020
Το Hopium Machina μας έρχεται από τη Γαλλία και θέλει να συνδυάσει την πολυτέλεια με την υδρογονοκίνηση, με αυτονομία 1.000 χλμ.

Άλλος ένας κατασκευαστής που ξεπηδά από το “πουθενά” έρχεται στο προσκήνιο και υπόσχεται να φέρει νέα δεδομένα στο τραπέζι, αυτή τη φορά στα πολυτελή αυτοκίνητα. Ο λόγος για την Hopium που μας παρουσιάζει το concept Machina ένα πολυτελές σεντάν όπως το χαρακτηρίζει η ίδια το οποίο ίσως και να είναι το πρώτο στην κατηγορία που θα κινείται από υδρογόνο όταν τελικά περάσει στην παραγωγή.

H Hopium είναι θυγατρική της Hydrogen Motive Company (HMC) μιας νέας εταιρίας από τη Γαλλία που ευελπιστεί να παίξει στο μέλλον πρωταγωνιστικό ρόλο στον τομέα της υδρογονοκίνησης. Στο “τιμόνι” και των δύο εταιριών βλέπουμε τον οδηγό αγώνων αντοχής Olivier Lombard.

Σαν σχέδιο το Machina που χρησιμοποιεί κυψέλες υδρογόνου για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μοτέρ του έχει μπόλικο ενδιαφέρον με ιδιαίτερα αεροδυναμικό προφίλ και χαμηλή απόσταση από το έδαφος.

Προς το παρόν υπάρχουν ελάχιστες πληροφορίες διαθέσιμες για το Machina με την εταιρία να έχει ανακοινώσει μόνο την μέγιστη ισχύ των 500 ίππων αλλά και την αυτονομία των 1.000 χλμ. που θα δίνουν οι δεξαμενές υδρογόνου, οι οποίες μπορούν να γεμίσουν σε διάστημα μόλις τριών λεπτών.

Σε φυσική μορφή το πρωτότυπο σεντάν της γαλλικής εταιρίας αναμένεται να το δούμε σε έναν χρόνο περίπου από το τώρα με την παραγωγή του να ξεκινά κάποια στιγμή την επόμενη 5ετία. Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να… μπει πολύ νερό ακόμη στο αυλάκι για τη νεοσύστατη γαλλική εταιρία ώστε να έχει κάποια πιθανότητα να ανταγωνιστεί τα μοντέλα που θα υπάρχουν στην κατηγορία τότε, ακόμη και σημερινά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;