Honda X-ADV: Στην Ελλάδα το ανανεωμένο μοντέλο. Δείτε την τιμή του

2021 Honda X-ADV τιμή Ελλάδα
Το εκτενώς ανανεωμένο Honda X-ADV είναι διαθέσιμο ήδη στην ελληνική αγορά με την αντιπροσωπεία των Ιαπώνων να ανακοινώνει την τιμή του.

Έπειτα από τέσσερα περίπου χρόνια το μοναδικό ακόμη στο είδος του Honda X-ADV, ανανεώνεται εις βάθος από την ιαπωνική εταιρία πριν ακόμη καλά καλά προλάβει ο ανταγωνισμός να το φτάσει. Γιατί το λέω αυτό; Μα γιατί το X-ADV εξακολουθεί να είναι το μοναδικό δίτροχο αυτή τη στιγμή που συνδυάζει χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας και scooter ενώ την ίδια στιγμή μπορεί να κινηθεί με άνεση on-off μοτοσυκλέτας σε κακοτράχαλο τερέν. Η τιμή του ξεκινά στη χώρα μας από τα 13.500 ευρώ. Πάμε να το γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.

Η Honda δεν φρεσκάρισε απλά το X-ADV αλλά προχώρησε σε μια σχεδόν συνολική αναβάθμιση του που ξεκινά από το αισθητικό κομμάτι, περνά στον ισχυρότερο πλέον δικύλινδρο κινητήρα του και προχωρά στο πλαίσιο αλλά και τα ηλεκτρονικά του συστήματα.

Η απόδοση του εν σειρά δικύλινδρου και ιδιαίτερα οικονομικού σε κατανάλωση κινητήρα ανέβηκε κατά τέσσερις ίππους και φτάνει τώρα στους 59 ίπποι και τα 69 Nm ροπής στις 6.750 και 4.750 σ.α.λ. αντίστοιχα ενώ κατά 600 στροφές αυξήθηκε και το όριο περιστροφής του. Παράλληλα οι Ιάπωνες άλλαξαν και την κλιμάκωση των τριών πρώτων σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη προς το πιο κοντό, ενώ μακρύτερες είναι οι υπόλοιπες τρεις για οικονομία στις υψηλότερες ταχύτητες. Η Honda ανακοινώνει κατανάλωση 3,6 λίτρα/χλμ. με το μοτέρ να πληροί φυσικά της προδιαγραφές Euro 5. Το X-ADV είναι διαθέσιμο και σε έκδοση για κατόχους άδειας οδήγησης A2, ενώ η “ανοιχτή” έκδοση μπορεί να γίνει Α2 με τον επαναπρογραμματισμό της κεντρικής μονάδας από επίσημο συνεργάτη της Honda.

Το γκάζι πλέον είναι ηλεκτρονικό και μαζί του φέρνει και τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας τα Rain, Standard, Gravel και Sport που επηρεάζουν και τη λειτουργία του ABS, του κιβωτίου, αλλά και του traction control, με το τελευταίο να έχει επίσης τρία διαφορετικά επίπεδα διαβάθμισης, ενώ μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Το κιβώτιο έχει επίσης και χειροκίνητη λειτουργία μέσω κουμπιών που βρίσκονται στο τιμόνι.

Το ανασχεδιασμένο πλαίσιο, μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές οδήγησαν στη μείωση του βάρους κατά τρία κιλά συνολικά (236 κιλά πλήρες υγρών), ενώ η ανασχεδιασμένη σέλα επιτρέπει στα πόδια να πατήσουν στο έδαφος με μεγαλύτερη σιγουριά. Από το ανασχεδιασμένο πλαίσιο κερδισμένος βγαίνει και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (ύψος στα 820 χλστ.) που μεγάλωσε σε μέγεθος κατά ένα λίτρο στα 22 και φέρει τώρα θύρα USB-C, ενώ βρέθηκε χώρος και στην ποδιά για ένα νέο ντουλαπάκι. Νέος είναι επίσης και ο έγχρωμος TFT πίνακας πληροφοριών που συνδέεται με το κινητό και προσφέρει και φωνητικό έλεγχο!

Τα ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ. ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ ρυθμίσεις για το ελατήριο φέρει και το αμορτισέρ με τις διαδρομές των αναρτήσεων να βρίσκονται στα 153,5 και 150 χλστ. αντίστοιχα. και η απόσταση από το έδαφος στα 165 χλστ.

Φυσικά η πασιφανής αλλαγή είναι στη σχεδίαση του X-ADV που απέκτησε ακόμη περισσότερες γωνίες και ακμές σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε. Οι ανασχεδιασμένοι LED προβολείς φέρουν και φώτα ημέρας που προσαρμόζουν αυτόματα την ένταση τους, ενώ η ανασχεδιασμένη ζελατίνα ρυθμίζεται χειροκίνητα σε πέντε θέσεις ύψους σε ένα εύρος 139 χλστ. και 11 μοιρών σε κλίση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;