Honda Moto E-Clutch: Αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη

Το σύστημα E-clutch είναι η νέα τεχνολογία της Honda για μοτοσυκλέτες, το οποίο λειτουργεί αυτόματα τoν συμπλέκτη και επιτρέπει αλλαγές σχέσεων χωρίς τη χρήση της αριστερής μανέτας.

Σύμφωνα με τη Honda το E-Clutch είναι το πρώτο στον κόσμο αυτόματο σύστημα ελέγχου συμπλέκτη για μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων μοτοσικλέτας πολλαπλών σχέσεων που επιτρέπει την ομαλή εκκίνηση από στάση, την αλλαγή ταχυτήτων και την ακινητοποίηση χωρίς να απαιτείται από τον αναβάτη να χειρίζεται τη μανέτα του συμπλέκτη.

Διαβάστε επίσης: Το νέο SUV της Honda “πάτησε” Ελλάδα. Δείτε πόσο κοστίζει

Το Honda E-Clutch χρησιμοποιεί τεχνολογία ηλεκτρονικού ελέγχου για να παρέχει στιγμιαίο, απόλυτο έλεγχο του συμπλέκτη για βέλτιστη απόδοση σε καταστάσεις όπου η κινητήρια δύναμη αλλάζει, όπως η εκκίνηση, η αλλαγή ταχύτητας και το σταμάτημα. Ο συμπλέκτης μπορεί επίσης να λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο όπως μια κανονική χειροκίνητη μοτοσυκλέτα, χρησιμοποιώντας τη μανέτα του συμπλέκτη.

Honda E-Clutch 2023 νέα τεχνολογία

Με τις συμβατικές μοτοσυκλέτες με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ο αναβάτης πρέπει να τραβήξει τη μανέτα του συμπλέκτη για να ξεκινήσει να κινείται, να αλλάξει σχέσεις και να σταματήσει. Το E-Clutch αυτοματοποιεί τη λειτουργία αυτή για την εκκίνηση, αλλαγή σχέσεων και ακινητοποίηση. Ο αναβάτης μπορεί επίσης να χειριστεί τη μανέτα του συμπλέκτη ανά πάσα στιγμή, με τον ίδιο τρόπο όπως σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Διαβάστε επίσης: Η Honda ξανά με V8 αλλά…

Για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων του αναβάτη, το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει όπως σε μια κανονική μοτοσικλέτα με χειροκίνητο κιβώτιο από τη μανέτα, ακόμη και όταν ο συμπλέκτης ελέγχεται ηλεκτρονικά. Αυτό επιτρέπει τη χρήση του συστήματος από περισσότερους αναβάτες με διαφορετική εμπειρία και δεξιότητες, οι οποίοι μπορούν να επικεντρωθούν στην οδηγική απόλαυση με μεγαλύτερη άνεση.

Το ελαφρύ και συμπαγές σύστημα μπορεί να εγκατασταθεί χωρίς σημαντικές αλλαγές σε υπάρχουσες μοτοσικλέτες της Honda και οι Ιάπωνες σκοπεύουν να το εφαρμόσουν στα μοντέλα του με διασκεδαστικό χαρακτήρα με την πάροδο του χρόνου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;