Honda HR-V Sport: Ισχυρότερο από ποτέ

Η Honda παρουσίασε μία νέα έκδοση του HR-V, η οποία πλαισιώνεται από την ονομασία Sport και είναι η πιο ισχυρή στην ιστορία του μοντέλου.

Το Honda HR-V πριν μερικά χρόνια επέστρεψε στα αυτοκινητικά δρώμενα, έπειτα από πολυετή απουσία, καθώς η Honda έκρινε πως ήταν η κατάλληλη στιγμή για να το επαναφέρει στο προσκήνιο. Λίγο καιρό πριν μάλιστα είδαμε και την ανανεωμένη έκδοσή του, ενώ πλέον η ιαπωνική μάρκα ανακοίνωσε πως ειδικά για την αγορά της Ευρώπης, το HR-V θα έχει κάτω από το καπό του το ισχυρότερο μοτέρ που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτό.

Αυτό θα είναι το 1.5 VTEC Turbo το οποίο μας συστήθηκε στο νέο Civic και έχει απόδοση 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπή από τις 1.900 έως και τις 5.000 σ.α.λ. Τα χαρακτηριστικά του παραμένουν τα ίδια και στην περίπτωση του HR-V, τουλάχιστον όσον αφορά στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Γιατί στην έκδοση με το αυτόματο CVT κιβώτιο, η ροπή περιορίζεται στα 220 Nm.

Το Honda HR-V Sport, όπως θα είναι η πλήρης ονομασία του, θα έχει αλλαγές στην ανάρτησή του, οι οποίες υπαγορεύτηκαν από την αυξημένη ιπποδύναμη. Συγκεκριμένα θα εξοπλίζεται με το Performance Damper το οποίο υπόσχεται βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, μειωμένες κλίσεις και άμεσες αντιδράσεις. Αλλαγές υπάρχουν και στο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο υπόσχεται αμεσότερη απόκριση.

Οι αλλαγές σχεδιαστικά εντοπίζονται σε λεπτομέρειες. Συγκεκριμένα, το Honda HR-V Sport διαθέτει ανασχεδιασμένη μάσκα με μαύρο χρώμα, μαύρες λεπτομέρειες στο εμπρός μέρος, δύο απολήξεις εξάτμισης κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Τέλος, στο εσωτερικό, νέα είναι τα καθίσματα και οι συνδυασμοί χρωμάτων στις επενδύσεις του σαλονιού.

Η παραγωγή του νέου Honda HR-V Sport έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα πατήσουν τους ευρωπαϊκούς δρόμους την ερχόμενη άνοιξη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;