Harley-Davidson: Έρχεται σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων

Harley-Davidson Πατέντα 2020
Είναι παραδοσιακή αλλά τα τελευταία χρόνια εκσυγχρονίζεται με γοργούς ρυθμούς η Harley που μάλλον θα προσθέσει και μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες των μοτέρ της.

Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης αποτελεί πλέον μια λύση ευρέως διαδεδομένη στον κόσμο των τεσσάρων τροχών, κάτι που για όσους γνωρίζουν δεν ισχύει και για τις μοτοσυκλέτες. Πόσο μάλλον για τις μοτοσυκλέτες της Harley-Davidson όπου μέρος της γοητείας τους προέρχεται και από την παραδοσιακή αρχιτεκτονική των κινητήρων τους που συνειδητοποιημένα δεν κινούνται στην αιχμή της τεχνολογίας.

Οι μεγάλοι σε κυβισμό και απολαυστικοί στην οδήγηση V2 των Αμερικανών θα πρέπει όμως να αποκτήσουν πιο σύγχρονη τεχνολογία που θα τους επιτρέψει να παίρνουν με μεγαλύτερη άνεση στο μέλλον τις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων. Τελευταίες πατέντες της Harely-Davidson που κατατέθηκαν προς κατοχύρωση δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Συγκεκριμένα η αμερικάνικη εταιρία από το Milwaukee των Η.Π.Α. φαίνεται να προχώρησε σε κατάθεση πατεντών για σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, για την επόμενη γενιά των αερόψυκτων κινητήρων που φέρνει παράλληλα και σημαντικές αλλαγές για τους ίδιους στην αρχιτεκτονική των μοτέρ. Στα σχέδια που κατέθεσαν τα ωστήρια τοποθετούνται ανά δύο για κάθε μεριά του κυλίνδρου και όχι όλα μαζί σε μια μεριά, κάτι που ισχύει από το 1930!

Για την αντιμετώπιση των κραδασμών η Harley φαίνεται να έχει προσθέσει και έναν αντικραδασμικό άξονα ο οποίος περιστρέφεται αντίστροφα από εκείνους του συστήματος μεταβλητού χρονισμού. Το σύστημα αναμένεται να το δούμε στα μικρότερα σε κυβισμό μοντέλα της Harely-Davidson όπως είναι εκείνα της σειράς Sportster, τα οποία, εφόσον αυτό εφαρμοστεί, αναμένεται να αυξήσουν κια την ιπποδύναμη τους.

Πηγή: MCN

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;