H σπάνια BMW M3 CS γίνεται ακόμα πιο ισχυρή από το γερμανικό οίκο

BMW M3 CS
Η νέα εξάτμιση και "επεμβάσεις" στον εγκέφαλο έφεραν σημαντική αύξηση ισχύος, ενώ δεν έλειψαν και οι αισθητικές επεμβάσεις. BMW M3 CS διά χειρός G-Power...

Η BMW M3 CS είναι γεγονός πως δεν χρειάζεται αύξηση ισχύος, αλλά φαίνεται πως οι Γερμανοί του οίκου G Power βλέπουν τα πράγματα λίγο διαφορετικά. Πάμε να γνωρίσουμε την δική τους εκδοχή για το εντυπωσιακό τετράπορτο της βαυαρικής εταιρείας.

Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε το γερμανικό SUV των 490 ίππων – “Έκαψε” 1,2 λτ. βενζίνης στα πρώτα 100 χλμ.

Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι στην εργοστασιακή της μορφή, η BMW M3 CS κρύβει κάτω από το καπό της τον γνωστό twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λτ. Στην προκειμένη περίπτωση η ισχύς αγγίζει τους 550 ίππους και η μέγιστη ροπή των 650 Nm έρχεται από τις 2.750 έως τις 5.950 σ.α.λ. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου M Steptronic με 8 σχέσεις.

Πάμε τώρα στις μηχανικές βελτίωσης του οίκου G Power, με τους μηχανικούς της εταιρείας να τοποθετούν αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης. Επιπλέον, προχώρησαν και στον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Αποτέλεσμα είναι η ισχύς να αυξηθεί στους 710 ίππους, την ώρα που η μέγιστη τιμή της ροπής έφτασε στα 850 Nm ροπής. Πέρα από την μικρή βελτίωση στην επιτάχυνση, αυτή η BMW M3 CS είναι σε θέση πλέον να αγγίξει τα 320 χλμ./ώρα, μιας και ο οίκος αφαίρεσε τον εργοστασιακό κόφτη.

Ασφαλώς δεν έλειψαν και κάποιες αισθητικές αναβαθμίσεις, όπως για παράδειγμα οι carbon επιφάνειες. Αλλαγές υπάρχουν και στις ζάντες, οι οποίες είναι της G-Power και το μέγεθός τους αγγίζει τις 20 ίντσες (ελαστικά διαστάσεων 295/25 R20). Κλείνοντας, αναβάθμιση υπάρχει και στα φρένα, τα οποία είναι κεραμικά και εξοπλίζονται με νέες, χρυσές ζάντες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;