H Porsche Cayenne E-Hybrid με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία

Με τη νέα μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία της, η plug-in υβριδική Porsche Cayenne αυξάνει σημαντικά την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της.
porsche cayenne e-hybrid 2020

Ειδικότερα και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Porsche, οι plug-in Cayenne E-Hybrid αναβαθμίζουν το υβριδικό σύστημα κίνησης τους με μπαταρία που αυξάνει κατά 30% την απόσταση που μπορούν να καλύψουν κινούμενες αποκλειστικά με ρεύμα.

Διαβάστε επίσης: Νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, η ισχυρότερη όλων

Η συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου της Cayenne E-Hybrid αυξάνει τη χωρητικότητα της από τα 14,1 kWh στα 17,9 kWh και σύμφωνα με τους Γερμανούς, στον αστικό κύκλο του πρότυπου WLTP, η ηλεκτρική αυτονομία της ανέρχεται πλέον στα 48 χλμ. Για την έκδοση Turbo S E-Hybrid η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τώρα στα 42 χλμ. με τους Γερμανούς να αναφέρουν ότι έτσι οι plug-in υβριδικές εκδόσεις της Cayenne εντάσσονται πλέον στη Γερμανία στα αυτοκίνητα που μπορούν να εξαιρεθούν από συγκεκριμένους εταιρικούς φόρους αλλά και να λάβουν σηματοδότηση “E” στην πινακίδα τους.

Να υπενθυμίσουμε πως το ηλεκτρικό “κομμάτι” του υβριδικού συστήματος κίνησης της Caynenne αποτελείται από έναν ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 136 ίππους και 400 Nm ροπής, με τον κινητήρα να έχει ενσωματωθεί στο αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο Tiptronic S. Με αυτό το μοτέρ το γερμανικό SUV μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Porsche 911 Turbo (993) – Η τελευταία των αερόψυκτων “Μοϊκανών”

Στην έκδοση E-Hybrid, ο ηλεκτρικός κινητήρας συνδυάζεται με έναν τρίλιτρο V6 turbo που αποδίδει 340 ίππους με τη συνδυασμένη απόδοση να ανέρχεται στους 462 ίππους, ενώ στην Turbo S E-Hybrid έκδοση η συνδυασμένη απόδοση εκτοξεύεται στους 680 ίππους χάρη στον τετράλιτρο V8 με τα δύο τούρμπο.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο σύστημα φόρτισης της μπαταρίας με στόχο την αποδοτικότερη φόρτιση της σε όλες τις συνθήκες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;