H νέα Toyota Supra στα χέρια του AC Shnitzer για 1η φορά!

AC Schnitzer Toyota GR Supra 2020
Για πρώτη φορά στην ιστορία του ο γνωστός βελτιωτής AC Schnitzer πιάνει στα χέρια του... κάτι άλλο εκτός από BMW και συγκεκριμένα τη νέα Supra.

Tο κοινό DNA της νέας γενιάς της Supra με την BMW Z4 είναι και ο λόγος που οι άνθρωποι του γερμανικού βελτιωτικού οίκου ασχολούνται για πρώτη φορά στην ιστορία τους με κάποιο μοντέλο που δεν φέρει το σήμα των Βαυαρών.

Εξωτερικά επεμβάσεις έχουν γίνει σε καίρια σημεία του αμαξώματος με την τοποθέτηση εμπρός splitter, αεραγωγών στο καπό με ανθρακονημάτινα ένθετα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και η σεβαστών διαστάσεων αεροτομή στο πίσω μέρος. Επίσης διαφορετική είναι η βάση της πινακίδας ενώ τα σήματα της εταιρίας κοσμούν πλέον τα πλαϊνά της Supra.

AC Schnitzer Toyota GR Supra

Στο εσωτερικό οι αλλαγές στο coupe της Toyota περιορίζονται στον επιλογέα των ταχυτήτων, στα πεντάλ, στο foot rest με όλα τα νέα να είναι από αλουμίνιο.

Με τις επεμβάσεις του AC Schnitzer ο τρίλιτρος turbo εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας ανεβάζει την απόδοσή του από τους 340 εργοστασιακούς ίππους στους 400 με αύξηση φυσικά και στη ροπή από τα 500 στα 600 Nm. Αλλαγή έχουμε και στην εξάτμιση με άλλη μονάδα από την γερμανική εταιρία με μονές απολήξεις από ανθρακονήματα.

AC Schnitzer Toyota GR Supra 2020

Οι βελτιώσεις των Γερμανών δεν σταματούν στο μοτέρ αλλά προχωρούν και στην ανάρτηση με την τοποθέτηση ρυθμιζόμενων σε ύψος αμορτισέρ από την σειρά RS που ρυθμίζονται παράλληλα σε απόσβεση συμπίεσης αλλά και επαναφοράς. Με τα νέα αμορτισέρ το αμάξωμα χαμηλώνει περίπου κατά 25 χλστ. σε σχέση με την εργοστασιακή ανάρτηση. Επιλογή υπάρχει και για αλλαγή μόνο των ελατηρίων που φέρνουν τη Supra πιο κοντά στο έδαφος κατά 15 χλστ.

Νέοι είναι οι σφυρήλατοι τροχοί AC3 της εταιρίας στις 20 ίντσες με διαστάσεις ελαστικών 255/30 και 275/30 εμπρός και πίσω αντίστοιχα ή εναλλακτικά οι AC1.

Δείτε την βελτιωμένη Supra του AC Shnitzer σε πολύ light δράση στο βίντεο που ακολουθεί.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;