H Bugatti έχει πουλήσει 400 Chiron και το γιορτάζει

Bugatti Chiron
Η Bugatti φτάνει ολοένα και πιο κοντά στο στόχο της παραγωγής των 500 Chiron. Πρόσφατα παραδόθηκε η 400η στον τυχερό και πλούσιο ιδιοκτήτη της..

Η Bugatti έχει κάθε λόγο να γιορτάζει μιας και δεν είναι λίγο πράγμα να έχεις διαθέσει 400 κομμάτια από ένα μοντέλο που κοστίζει κοντά στα 2,5 εκατ. ευρώ! Μένουν ακόμα να συναρμολογηθούν 100 αυτοκίνητα ώστε να ολοκληρωθεί η παραγωγή των πεντακοσίων Chiron.

Διαβάστε επίσης: Πέντε σπάνια μοντέλα της Bugatti επέστρεψαν σπίτι τους! 

Η τελευταία Chiron ήταν στην έκδοση Super Sport, με το αμάξωμα να έχει έντονες δόσεις ανθρακονήματος. Μια τεχνοτροπία εξαιρετικά δύσκολη, μιας και οι τεχνίτες μελετούν φύλλο, φύλλο το ανθρακόνημα πριν το τοποθετήσουν ώστε τα «νερά» του να ταιριάζουν με τα γειτονικά κομμάτια του. Κι όπως αντιλαμβάνεστε σε κατασκευές τόσων εκατομμυρίων ευρώ λάθη δεν συγχωρούνται.

«Αυτό το επίπεδο λεπτομέρειας μπορεί να επιτευχθεί μόνο με το σωστό συνδυασμό πάθους και τεχνογνωσίας», δήλωσε ο Πρόεδρος της μάρκας Christophe Piochon. Και συνέχισε λέγοντας: «Σηματοδοτώντας αυτό το σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της Chiron, εκφράζουμε τη βαθιά μας ευγνωμοσύνη στους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Bugatti που συνεχίζουν να προσφέρουν τέλειες δημιουργίες»!

Το σκούρο πράσινο χρώμα του αμαξώματος που επέλεξε ο ιδιοκτήτης της εν λόγω Chiron, ταιριάζει αρμονικά με τις γρίλιες του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, αλλά και με τα καπάκια των ζαντών μαγνησίου. Το εσωτερικό είναι ντυμένο με δέρμα, σαφώς σε τόνους πράσινου, με έντονες δόσεις beluga black χρώματος. Εκτός των άλλων, εντύπωση προκαλεί και η γυάλινη πανοραμική οροφή.

Η καρδιά της Chiron Super Sport είναι ο 8λίτρος W16 κινητήρας που αποδίδει 100 ίππους παραπάνω από την… κανονική Chiron. Έτσι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 1.600 ίππους και 1.600 Nm ροπής, διαθέσιμα μεταξύ 2.000 και 7.000 σ.α.λ.! Η δύναμη καταλήγει και στους δύο άξονες μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Η Chiron Super Sport χρειάζεται μόλις 12,1 δευτερόλεπτα για να πετύχει τα 300 χλμ./ώρα από στάση, με το κοντέρ να τερματίζει στα 440 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;