H Alpina λέει “όχι” στα ηλεκτρικά γιατί…

Aplina όχι στα ηλεκτρικά 2021
Καμία πρόθεση να παρουσιάσει βελτιωμένες εκδόσεις ηλεκτρικών BMW που θα φέρουν το διάσημο σήμα της φαίνεται να μην έχει αυτή τη στιγμή η Alpina.

Οι φίλοι της BMW γνωρίζουν πολύ καλά την Alpina, την διάσημη εταιρία βελτιώσεων από την Βαυαρία που εξειδικεύεται από την ίδρυση της μέχρι σήμερα στη δημιουργία ιδιαίτερα ελκυστικών βελτιωμένων μοντέλων της BMW.

Διαβάστε επίσης: BMW Alpina B7 Turbo. Πωλείται το ταχύτερο sedan των ’80s

Όπως δείχνουν όλα η Alpina θα παραμείνει πιστή στη βελτίωση των μοντέλων της BMW που φέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης αγνοώντας προς το παρόν τη σειρά νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που έχουν ξεκινήσει να παρουσιάζουν οι Βαυαροί. Ο λόγος είναι πολύ απλός και έχει να κάνει με τις προτιμήσεις των σκληροπυρηνικών πελατών της, οι οποίοι προς το παρόν τουλάχιστον, δεν βλέπουν με πολύ καλό μάτι μια βλετιωμένη ηλεκτρική BMW.

Μάλιστα, η Aplina έκανε τη δική της μίνι έρευνα… αγοράς και ανακάλυψε ότι αυτή τη στιγμή η ζήτηση που υπάρχει για βελτιωμένες ηλεκτρικές προτάσεις με το δικό της σήμα είναι μηδενική. Σύμφωνα και με τον Andreas Bovensiepen, το αφεντικό της Alpina, οι πελάτες της εταιρίας επιθυμούν υψηλές επιδόσεις και κινούνται καθημερινά με μεγάλες ταχύτητες, ενώ καλύπτουν ετησίως περί τα 30.000-50.000 χλμ.

όχι στα ηλεκτρικά από την Alpina

Σύμφωνα με τον Bovensiepen, αν η Alpina παρουσίασε μια βελτιωμένη ηλεκτρική BMW με επιδόσεις αντίστοιχες με εκείνες των πανίσχυρων 8κύλινδρων προτάσεων της, τότε η αυτονομία του μοντέλου θα περιοριζόταν στα μόλις 200 χιλιόμετρα, ένα νούμερο ιδιάιτερα χαμηλό, δεδομένου και του κόστους της αγοράς αλλά και της μετατροπής του οχήματος.

Πολλά βέβαια θα αλλάξουν τα επόμενα χρόνια για την Alpina, η οποία σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας, βρίσκεται ήση σε διαπραγματεύσεις με την Ε.Ε. για να μπορέσει να παρατείνει όσο μπορεί την γκάμα των συμβατικών εκδόσεων της και να την κρατήσει όσο πιο κοντά γίνεται στο 2035 που έχει οριστεί ως το έτος απαγόρευσης των θερμικών κινητήρων επί ευρωπαϊκού εδάφους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;