Γλυκό “αντίο” 830 ίππων για το Audi R8 από τη VF Engineering

Audi R8 VF Engineering 2023
Φέτος είναι η τελευταία χρονιά παραγωγής του Audi R8 και ο μηχανικός υπερσυμπιεστής της αμερικάνικης VF Engineering είναι αναμφίβολα το καλύτερο "αντίο".

Με την ισχύ του να φτάνει έως και τους 620 ίππους στις τελευταίες του εκδόσεις, ο ατμοσφαιρικός πεντάλιτρος V10 κινητήρας του Audi R8 σίγουρα δεν στερείται δύναμης. Ωστόσο για εκείνους που θέλουν αυτό το κάτι παραπάνω η αμερικάνικη VF Engineering έχει τη σωστή λύση.

Διαβάστε επίσης – Audi: Επετειακή αναβίωση για NSU του παρελθόντος

Η καλιφορνέζικη εταιρεία κατασκευάζει το δικό της bolt on kit με πρωταγωνιστή τον μηχανικό υπερσυμπιεστή που ανεβάζει την ισχύ του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 5,2 λίτρων στους 830 ίππους και τα 850 Nm ροπής διατηρώντας την κλιμάκωση και των δύο σε “ατμοσφαιρικά” επίπεδα.

Το καλό με την πρόταση της VF Enfineering είναι ότι ο μηχανικός υπερσυμπιεστής της δεν απαιτεί καμία μόνιμη μετατροπή στον μεγάλο V10 κινητήρα του Audi R8 ή στα περιφερειακά του και αυτό σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης μπορεί όποια στιγμή το επιθυμεί να αντιστρέψει την αύξηση της ισχύος και να γυρίσει το R8 στα εργοστασιακά του επίπεδα.

Διαβάστε επίσης – LEGO: Η μινιατούρα του Audi RS Q e-tron έχει και ηλεκτροκινητήρα

Το σύστημα της αμερικάνικης εταιρείας που κατασκευάζει υπερσυμπιεστές τα τελευταία 20 χρόνια είναι συμβατό με όλες τις εκδόσεις του γερμανικού supercar. Μάλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί και μια value for money μετατροπή, αφού το κόστος του κιτ βρίσκεται στα μόλις 28.425 ευρώ στις Η.Π.Α., ένα κλάσμα της τιμής του Audi R8, τη στιγμή που αυξάνει την απόδοση του περίπου κατά 30%.

Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επιδόσεις με το εργοστασιακό R8 να χρειάζεται 3,1 δεύτερα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική φτάνει στα 331 χλμ./ώρα. Δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;