Giulia GT: “Επιστρέφει” και πλήρως ηλεκτρική με 525 PS! (+video)

Η Totem Automobili βάζει φωτιά στα όνειρα μας παρουσιάζοντας μια "αναγεννημένη" Giulia GT η οποία, πέρα από πανίσχυρη, είναι και πλήρως ηλεκτρική!

Οι μικροί κατασκευαστές μπορούν και κάνουν αυτό που δεν τολμούν οι μεγάλοι φέρνοντας ξανά στη ζωή σχέδια εμβληματικών αυτοκινήτων που άφησαν τη δική τους σφραγίδα στον κόσμο των τεσσάρων τροχών. Αυτό ισχύει 100% για την Totem Automobili, την μικρή ιταλική εταιρία που αναβιώνει χειροποίητα τον θρύλο της Alfa Romeo Giulia GT με μια πρόταση με σύγχρονο τεχνολογικό υπόβαθρο και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Διαβάστε ακόμη: Lancia Hyena – Στο σφυρί η τελευταία των μοϊκανών

Η ηλεκτρική Giulia GT βασίζεται πάνω σε ένα από τα αυθεντικά coupes της Alfa Romeo και συγκεκριμένα μια Giulia GT Junior 1300/1600 που κατασκευάστηκε μεταξύ 1970 και 1975. Οι αλλαγές και τροποποιήσεις που έχουν πραγματοποιήσει οι άνθρωποι της Totem είναι τόσο εκτενείς που μόνο ένα 10% από το πλαίσιο της έχει διατηρηθεί στο ακέραιο. Αφού οι Ιταλοί “έγδυσαν” την αυθεντική προχώρησαν στις κατάλληλες τροποποιήσεις και ενισχύσεις ώστε να μπορεί να σηκώσει χωρίς πρόβλημα τους 525 ίππους που αποδίδει ο ηλεκτρικός κινητήρας της, μόλις 15 λιγότερους από τη νέα και εξίσου εντυπωσιακή Giulia GTA.

Το μοτέρ αποδίδει παράλληλα 940 Nm μέγιστης ροπής και σύμφωνα με τους ανθρώπους της Totem το αυτοκίνητο τους χρειάζεται μόλις 3,4 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ./ώρα. Ο οδηγός έχει παράλληλα στη διάθεση του τρία διαφορετικά προγράμματα δισχείρισης της ισχύος, τα Dynamic, Natural και Advanced.

Για την αποθήκευση ενέργειας η ηλεκτρική Giulia GT χρησιμοποιεί μια υγρόψυτκη συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου με το βάρος της να περιορίζεται στα 350 κιλά και τη χωρητικότητα να ανέρχεται στα 50,4 kWh. Οι μπαταρίες έχουν ενσωματωθεί στο κάτω μέρος του πλαισίου. Ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο είναι και ο φορτιστής ενώ η αυτονομία του μοντέλου φτάνει στα 320 χλμ.

Οι εκτεταμένες αλλαγές “κάτω από το καπό” και στο πλαίσιο δεν ήταν φυσικά και οι μοναδικές που πραγματοποίησε η Totem. Προχωρούν και στην αλλαγή όλόκληρου του αμαξώματος που έχει αναχεδιαστεί ελαφρώς με τα πάνελ να είναι πλέον όλα από ανθρακονήματα. Εμπρός η “νέα” Giulia παρουσιάζει μικρές αλλαγές στα φωτιστικά της σώματα που είναι πιο έντονες στα εντελώς διαφορετικά πίσω, ενώ νέο είναι και το εσωτερικό με την ψηφιακή απεικόνιση των πληροφοριών να κυριαρχεί και ένα σύστημα πολυμέσων να δίνει το “παρών”, όπως και άλλες σύγχρονες ηλεκτρικές ανέσεις: παράθυρα, air condition, συναγερμός, ηχοσύστημα κ.α. Δυστυχώς προς το παρόν δεν υπάρχουν διαθέσιμες φωτογραφίες απο αυτό, για να έχουμε μια αρχική τουλάχιστον εικόνα.

Ειδικά κατασκευασμένες για αυτό το μοντέλο είναι και οι απαράμμιλης αισθητικής ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 225/45 και έως 255/40 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Η ανάρτηση έχει επίσης αναθεωρηθεί πλήρως και φέρει αλουμινένα γόνατα McPherson μπροστά και άξξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Στη στάνταρ μορφή της φέρει ρυθμιζόμενα αμοτισέρ και ελατήρια από τη σειρά Clubsport της Bilstein. Προαιρετικά είναι διαθέσιμη και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ενώ υπάρχει και ειδικά εξελιγμένη αερανάρηση της AiRrex που φροντίζει να διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος.

Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και ανήκουν στη σειρά GT-R με τις μονομπλόκ 4πίστονες δαγκάνες να έχουν ακτινική τοποθέτηση και να συνεργάζονται με πλευστούς δίσκους.

Η Totem Automobili, σκοπευε αρχικά να παρουσιάσει τη δημιουργία της στο βρετανικό Goodwood Festival of Speed, στις αρχές Απριλίου. Ο κορωνοϊός ωστόσο δεν χαρίστηκε ούτε στη Γιορτή της Ταχύτητας με αποτέλεσμα να αναβληθεί και τους διοργανωτές να εξετάζουν νέες ημερομηνίες διεξαγωγής της προς τις αρχές του φθινοπώρου. Ελπίζουμε μέχρι τότε να έχουμε περισσότερες πληροφορίες στα χέρια μας για την ηλεκτρική Giulia GT, όπως επίσης και περισσότερες φωτογραφίες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;