Για πρώτη φορά με turbo κινητήρα το νέο BAC Mono

Στη δεύτερη γενιά του BAC Mono, η βρετανική φίρμα αφήνει τον κόσμο των ατμοσφαιρικών και έρχεται με turbo κινητήρα. Το αποτέλεσμα; 582 ίπποι στον τόνο...

Η βρετανική εταιρεία αποκάλυψε το ολοκαίνουριο BAC Mono, το οποίο «αποχαιρετά» το ατμοσφαιρικό του παρελθόν και έρχεται με νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Ας δούμε τα σημαντικότερα χαρακτηριστά της δεύτερη γενιάς του μοντέλου της Briggs Automotive Company.

Μιας και ξεκινήσαμε με αναφορά στον κινητήρα, να αναφέρουμε ότι το BAC Mono εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα χωρητικότητας 2,3 λίτρων. Αποδίδει 332 ίππους, 27 περισσότερους από το απερχόμενο μοντέλο, και 400 Nm ροπής. Η εξέλιξή του πραγματοποιήθηκε και πάλι σε συνεργασία με τη Mountune. Επιπλέον, τοποθετήθηκε ξηρό κάρτερ, ώστε ο κινητήρας να τοποθετηθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερα.

Διαβάστε επίσης: «Κύκνειο άσμα» για το BAC Mono One

Για να διατηρηθεί σε χαμηλό επίπεδο το βάρος, έχει γίνει εκτεταμένη χρήση εξωτικών υλικών. Το πάτωμα, το εσωτερικό πάνελ και το τιμόνι είναι κατασκευασμένα από carbon, οι ζάντες από γραφένιο, ενώ πάνω από 40 εξαρτήματα παράγονται σε 3D εκτυπωτή.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 570 κιλά, δηλαδή είναι ελαφρύτερο κατά 10 κιλά στη δεύτερη γενιά του. Κάπως έτσι, πετυχαίνει την εντυπωσιακή τιμή των 582 ίππων ανά 1.000 κιλά. Το αποτέλεσμα είναι τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 273 χλμ/ώρα.

Ο κινητήρας πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές των περιβαλλοντικών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων και το BAC Mono έχει άδεια χρήσης για όλες τις χώρες της Ευρώπης. Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2021 έναντι του ποσού που ξεπερνά οριακά τις 190.000€.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;