Γερμανία: Δύο 10ετίες πίσω οι πωλήσεις στην εγχώρια αγορά

ταξινομήσεις
Μεγάλη είναι η πτώση στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων που καταγράφει η Γερμανία με τη τον Αύγουστο να κλείνει με πτώση της τάξης του 23%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εγχώριας Ομοσπoνδιακής Αρχής Μεταφορών (Federal Motor Transport Authority), οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία έφτασαν στις 193.037 μονάδες, ένα νούμερο που αντιστοιχεί στις χαμηλότερες αυγουστιάτικες πωλήσεις για την ισχυρότερη οικονομία της Ευρώπης από τον ίδιο μήνα του 1992.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Τα best seller ανά χώρα σε όλο τον κόσμο

Ειδικότερα, οι πωλήσεις λιανικής νέων αυτοκινήτων στη γερμανική αγορά παρουσιάζονται μειωμένες κατά 16% σε σχέση με το μέσο όρο της τελευταίας δεκαετίας. Για τον Αύγουστο οι πωλήσεις λιανικής μειώθηκαν κατά 25% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2020 με το μερίδιο τους να φτάνει στο 36,9%, ενώ οι εταιρικές πωλήσεις σημείωσαν πτώση της τάξης του 22%, με το μερίδιο τους να αντιστοιχεί στο 63% επί του συνόλου.

Τα μειωμένα νούμερα πωλήσεων συνδέονται άμεσα με την παγκόσμια έλλειψη σε μικροτσίπ, η οποία έχει οδηγήσει τους κατασκευαστές στο να μειώσουν την παραγωγή τους, και κατά συνέπεια, και τα καινούρια αυτοκίνητα που προμηθεύουν στις εκθέσεις.

Παρά τις μειωμένες πωλήσεις επί του συνόλου, η γερμανική αγορά ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων συνεχίζει να μεγαλώνει το δικό της μερίδιο απέναντι στα συμβατικά αυτοκίνητα βενζίνης και πετρελαίου.

Διαβάστε επίσης: Αυτές είναι οι πιο αξιόπιστες μάρκες για το 2021

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 80% έναντι του προηγούμενου Αυγούστου και έφτασαν στις 28.860 μονάδες, έχοντας πλέον το 14,9% επί του συνόλου. Μεγάλη ήταν και η αύξηση πωλήσεων στα plug-in υβριδικά που κατέλαβαν το 12,7% της πίτας με 24.497 αυτοκίνητα, αυξημένα κατά 43% σε σχέση με τον ίδιο μήνα της προηγούμενης χρονιάς.

Αντίστοιχα οι πωλήσεις των συμβατικών αυτοκινήτων με κινητήρα βενζίνης μειώθηκαν κατά 42%, αν και εξακολουθούν να έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο με 35,5%, ενώ οι πωλήσεις των diesel, που έχουν χάσει ήδη σημαντικό μερίδιο τους τελευταίους μήνες, μειώθηκαν κατά 51%, έχοντας μερίδιο αγοράς 17,7%.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;