G 310 GS: Η BMW ανανεώνει το μικρότερο των GS

BMW G 310 GS 2020 ανανέωση
H ΒΜW Motorrad προχώρησε στην παρουσίαση της ανανεωμένης G 310 GS τις μικρότερης και πιο προσιτής on-off μοτοσυκλέτας στη γκάμα της.

Τέσσερα περίπου χρόνια μετά το ντεμπούτο της η μικρή σε κυβισμό και άκρως φιλική BMW G 310 GS ανανεώνεται με τους Βαυαρούς να εκσυγχρονίζουν την εμφάνιση και τον κινητήρα του και να προχωρούν σε βελτιώσεις αυξάνουν περαιτέρω τα επίπεδα εργονομίας και φιλικότητας στη χρήση.

Σχεδιαστικά οι Βαυαροί προχώρησαν σε πολύ μικρές αλλαγές στην εμφάνιση του G 310 GS που επικεντρώνονται στη μάσκα, προσθέτοντας παράλληλα νέους χρωματικούς συνδυασμούς και γραφικά. Αυτό που προσέχει κανείς είναι ο νέος full LED προβολέας αλλά και τα LED φλας με τον προβολέα να προσφέρει ισχυρότερη δέσμη αλλά και περισσότερη ομοιογένεια έναντι του προηγούμενου με τη λάμπα πυρακτώσεως. Στο χρώματα του τιτανίου βλέπουμε πλέον και τα καπάκια του δυναμό, του συμπλέκτη και της αντλίας νερού.

Στα του κινητήρα το μικρό υγρόψυκτο 4βάλβιδο μοτέρ των 313 κ.εκ. με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, τον κύλινδρο που έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες (εξαγωγή στο πίσω μέρος, εισαγωγή μπροστά) και την ελαφριά κλίση του κυλίνδρου προς τα πίσω, είναι προδιαγραφών Euro 5 και αποδίδει 34 ίππους και 28 Nm ροπής στις 9.500 και 7.500 σ.α.λ. Αλλαγές έχουμε στο ηλεκτρονικό γκάζι με στόχο τη βελτίωση της απόκρισης.

Σημαντικό νέο η αντικατάσταση του συμβατικού συμπλέκτη με μονόδρομο που κάνει πιο ομαλή την αντίδραση του τροχού στα γρήγορα ή πολλά συνεχή κατεβάσματα αλλά και η ηλεκτρονική λειτουργία που ανεβάζει αυτόματα το ρελαντί έπειτα από κρύα εκκίνηση και αποτρέπει έτσι ενδεχόμενο σβήσιμο του μοτέρ στα πρώτα λεπτά λειτουργίας. Σύμφωνα με τους Βαυαρούς η μανέτα του συμπλέκτη έχει γίνει ακόμη πιο ελαφριά στο τράβηγμα, κάτι που δυσκολεύομαι να πιστέψω καθώς είναι ήδη πάρα πολύ ελαφριά.

Εργονομικά η ανανεωμένη G 310 GS θα φέρει πλέον ρυθμιζόμενες μανέτες για συμπλέκτη και φρένο, με την τελευταία να βρίσκεται τώρα και λίγο πιο κοντά στο γκριπ έναντι της προηγούμενης από τη βασική κιόλας ρύθμιση.

Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες, η ανανεωμένη G 310 GS θα είναι διαθέσιμη και στην κίτρινη-μαύρη έκδοση των υπόλοιπων GS που δημιουργήθηκε για τα 40 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της σειράς.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;