Φτιαγμένη McLaren 720S Spider πιο εντυπωσιακή από ποτέ

McLaren 720S Spider Novitec
Για εκείνους που θεωρούν πως η McLaren 720S Spider δεν είναι τόσο εντυπωσιακή η γερμανική εταιρία βελτιώσεων Novitec έχει το κατάλληλο bodykit.

H γερμανική Novitec διαθέτει ένα άκρως εντυπωσιακό bodykit που κάνει την 720S Spider ακόμη πιο πλατιά και ποθητή. Το συγκεκριμένο bodykit με την ονομασία N-Largo το παρουσίασε και διέθεσε για πρώτη φορά το 2018, για την coupe έκδοση του βρετανικού υπεραυτοκινήτου, το οποίο και εξαντλήθηκε όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς και στην επίσημη ιστοσελίδα της.

Τώρα οι Γερμανοί το παρουσιάζουν ξανά για την Spider έκδοση της 720S δίνοντας μια ακόμη ευκαιρία στους ιδιοκτήτες της McLaren να κάνουν το ανοιχτό υπεραυτοκίνητο τους ακόμη πιο εντυπωσιακό από ό,τι είναι ήδη. Οι εν λόγω κύριοι θα πρέπει ωστόσο να βιαστούν καθώς το kit θα διατεθεί σε μόλις 15 σετ.

Κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και εξελιγμένο σε αεροδυναμική σήραγγα το N-Largo είναι “παιδί” του Γερμανού σχεδιαστή Vittorio Strosek και τα φτερά του προσθέτουν 130 χλστ. πλάτος στο πίσω μέρος της 720S και άλλα 60 στο εμπρός. Αντικαθιστούν εξολοκλήρου τα αντίστοιχα εργοστασιακά μέρη του βρετανικού υπεραυτοκινήτου και “δένουν” πάνω στα ίδια σημεία με αυτά.

McLaren 720S Spider Novitec

Στο κιτ περιλαμβάνονται επίσης πρόσθετα κομμάτια για τους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες αλλά και οι συγκινητικά όμορφες σφυρήλατες ζάντες MC2 της αμερικάνικης Vossen, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ταιριάζουν με το συγκεκριμένο κιτ. Οι διάμετρος των ζαντών ανέρχεται στις 20 και 21 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Την εικόνα συμπληρώνουν η μεγάλη πίσω αεροτομή και τα καλύμματα των καθρεπτών επίσης από ανθρακονήματα.

Οι εξωτερικές βελτιώσεις συνοδεύονται και από άλλες στα ενδότερα, για εκείνους που τα θέλουν όλα. Έτσι ο 4λιτρος V8 με τα δύο turbo ανεβάζει την απόδοση του στους 806 ίππους και τα 878 Nm, με την ισχύ να αυξάνεται κατά 86 ίππους σε σχέση με την στάνταρ έκδοση έπειτα από την τοποθέτηση διαφορετικής εξάτμισης αλλά και ηλεκτρονικής μονάδας διαχείρισης του ψεκασμού. Αυτές οι αλλαγές, σε συνδυασμό με το χαμήλωμα της ανάρτησης κατά 35 χλστ. βελτιώνουν τις επιδόσεις με τα 0-100 να έρχονται σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει στα 348 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;