Ford: Υποστηρικτής του συνεδρίου “Electric Vehicles Conference”

Electric Vehicles Conference Ford Hellas 2022
Η Ford Ελλάς αποτέλεσε βασικό υποστηρικτή του συνεδρίου "Electric Vehicles Conference" το οποίο πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας με επιτυχία για τρίτη φορά.

Με την ηλεκτρική κινητικότητα να σήμερα τον πυρήνα των δράσεων και πρωτοβουλιών της στη χώρα μας, η Ford πραγματοποίησε ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση με την υποστήριξή της στο συνέδριο “Electric Vehicles Conference”, που πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωβρίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy.

Διαβάστε επίσης: Ford Kuga PHEV: Και δυνατό και οικονομικό (+video)

Με μεγάλο αριθμό ομιλητών και συμμετεχόντων, στο συνέδριο ανέδειξε όχι μόνο τη σπουδαιότητα και τον αναπτυξιακό ρόλο της ηλεκτρικής κινητικότητας στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, αλλά και τα οφέλη της σ’ ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών κλάδων της Ελλάδας, συμπεριλαμβανομένης της αυτοκίνησης.

Ταυτόχρονα, στα πλαίσια του συνεδρίου, συζητήθηκαν εκτενώς θέματα που σχετίζονται άμεσα με τις υποδομές και τα δίκτυα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τις λύσεις που προβάλει κάθε κλάδος, αλλά και συνολικά ζητήματα που αφορούν τις προοπτικές και εξελίξεις που έρχονται μέσα στα προσεχή χρόνια στον αναπτυσσόμενο τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Electric Vehicles Conference Ford Hellas 2022

Οι πάγιες δεσμεύσεις της Ford στην ηλεκτροκίνηση
Σε αυτό το «εξηλεκτρισμένο» περιβάλλον, η Ford επιταχύνει τον ηλεκτρικό της μετασχηματισμό αποτελώντας μάλιστα μία από τις πρώτες εταιρείες που είναι καθ’ όλα έτοιμη – τόσο στη χώρα μας όσο και στο σύνολο της Ευρώπης – προκειμένου να υποδεχθεί και να υποστηρίξει με θέρμη και αποφασιστικότητα το ηλεκτρικό παρόν και μέλλον της αυτοκίνησης.

Διαβάστε επίσης – Ford Mustang Mach-E: Βάζει τέλος στο άγχος της αυτονομίας

Για το λόγο αυτό η Ford έχει θέσει από νωρίς τα πρότυπα στην αυτοκινητοβιομηχανία και έχει ήδη δεσμευτεί στο πλαίσιο αυτό ότι όλα τα οχήματά της τα οποία θα πωλούνται στην Ευρώπη θα έχουν μηδενικές εκπομπές έως το 2035, ενώ την ίδια στιγμή η εταιρεία επιδιώκει μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα σε όλο το ευρωπαϊκό αποτύπωμα των εγκαταστάσεων και των προμηθευτών της.

Η Ford έχει θέσει ήδη τις βάσεις για ένα ηλεκτρικό μέλλον
Η Ford έχει ήδη προβεί στις απαιτούμενες πρωτοβουλίες, επενδύσεις, ενέργειες και προετοιμασίες προκειμένου να υποστηρίξει την ηλεκτρική κινητικότητα με προϊόντα και συγχρόνως με αποτελεσματικό και ενεργειακά βιώσιμο τρόπο μέσα από προηγμένες εγκαταστάσεις και σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Συγκεκριμένα, η προγραμματισμένη παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στις εγκαταστάσεις της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας αναμένεται να είναι 1,2 εκατομμύρια οχήματα σε διάστημα έξι ετών, με μία συνολική προϊοντική επένδυση δύο δισ. ευρώ. Οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις παραγωγής θα εξοπλιστούν εκεί με νέες, ενεργειακά αποδοτικές λύσεις, οι οποίες θα επιφέρουν εξοικονόμηση άνω των 2.000 τόνων CO2 αλλά και περισσότερων από 2.600 MWh ηλεκτρικής ενέργειας ετησίως.

Η εγκατάσταση της Ford στην Κραϊόβα της Ρουμανίας θα διαδραματίσει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο στα σχέδια εξηλεκτρισμού της Ford. Η μονάδα, η οποία θα συνεχίσει την κατασκευή του Puma, του επιβατικού οχήματος της εταιρείας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, θα ξεκινήσει την παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού Ford Puma το 2024.

Επίσης, το εργοστάσιο της εταιρείας στη Βαλένθια της Ισπανίας έχει ήδη αναδειχθεί ως η προτιμώμενη εγκατάσταση για τη συναρμολόγηση αυτοκινήτων στις εγκαταστάσεις της τα οποία θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων νέας γενιάς.

Η ηλεκτρική ενέργεια με την οποία τροφοδοτούνται σήμερα τα εργοστάσια της Ford στην Ευρώπη είναι ήδη 100% ανανεώσιμη.

Το BlueOval Charging Network της Ford έχει αυτή τη στιγμή πάνω από 300.000 σημεία φόρτισης στην Ευρώπη, ενώ για τους εργαζόμενους της εταιρείας, 1.000 σταθμοί φόρτισης πρόκειται να προστεθούν στις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της μέχρι το 2023.

Η Ford προσθέτει στο χαρτοφυλάκιό της τη χημεία μπαταριών σιδήρου φωσφορικού λιθίου (LFP), παράλληλα με την υπάρχουσα χημεία νικελίου κοβαλτίου μαγγανίου (NCM). Χάρη στην προσθήκη αυτή δημιουργείται ακόμη μεγαλύτερη δυνατότητα παραγωγής για EV υψηλής ζήτησης, παρέχοντας στους πελάτες πολλά χρόνια λειτουργίας με ελάχιστη απώλεια αυτονομίας. Την ίδια στιγμή, μειώνεται επίσης η εξάρτηση από σπάνια όσο και κρίσιμα ορυκτά, όπως το νικέλιο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;