Νέο Ford Focus RS

Η παράδοση που έχει δημιουργήσει η Ford από το 1968 με τη δημιουργία εκδόσεων "RS", συνεχίζεται με το νέο Focus RS που παρουσιάστηκε πρόσφατα, στη Γενεύη.

Η τεχνογνωσία των ανθρώπων της Ford έχει χρησιμοποιηθεί σε όλους τους τομείς, από τον σχεδιασμό μέχρι τον κινητήρα και το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Το νέο και πιο “άγριο” Focus RS, πέραν της εντυπωσιακής εμφάνισης, πετυχαίνει , βελτίωση της αεροδυναμικής, αφού σύμφωνα με τους ανθρώπους της Ford, έχει κατά 9% λιγότερη αντίσταση από τον προκάτοχό του. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που του δίνει ζωή, είναι μια ειδικά σχεδιασμένη παραλλαγή του γνωστού Ecoboost που εφοδιάζει την γκάμα των μοντέλων της Ford, με χωρητικότητα 2.3 λίτρων που αποδίδει περισσότερους από 320 ίππους, χωρίς να έχει διευκρινιστεί η ακριβής απόδοσή του. Έμφαση δόθηκε στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, με τους μηχανικούς της Ford να έχουν δημιουργήσει περισσότερο χώρο στο εμπρός μέρος, το οποίο φιλοξενεί το μεγαλύτερο ψυγείο που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε Focus. Ο ήχος του είναι απολαυστικός, ειδικά στις υψηλές στροφές, ενώ στην οδηγική απόλαυση συντελεί και το πιο κοντό και άμεσο, μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ένα αυτοκίνητο με τόσο… γκάζι, θα έπρεπε απαραιτήτως να διαθέτει εξελιγμένης τεχνολογίας φρένα και οδική συμπεριφορά που να κινείται προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Ghostwriter Facharbeit μελέτησε το σύστημα πέδησης σε τέτοια αυτοκίνητα, μπορείτε να μάθετε περισσότερα διαβάζοντας τη διατριβή του για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. To Focus RS λοιπόν, διαθέτει αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα 350 χιλιοστών και 4πίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ είναι εφοδιασμένο ελαστικά διαστάσεων 235/35 R19, σε συνεργασία με τη Michelin, για καλύτερη απόδοση στο δρόμο! Ειδικής μνείας ωστόσο, χρίζει το νέο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που χρησιμοποιεί την τεχνολογία “Ford Performance All-Wheel-Drive“, με Dynamic Torque Vectoring και ενσωματώνεται για πρώτη φορά σε Focus RS! Πρόκειται για ένα “έξυπνο” σύστημα, που βασίζεται σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες, τοποθετημένους στο κάθε άκρο του πίσω συστήματος κίνησης. Μέσω αυτών, γίνεται αυτόματα η κατανομή ροπής τόσο εμπρός/πίσω, όσο και μεταξύ των τροχών του πίσω άξονα, στοιχείο που προσφέρει καλύτερη συμπεριφορά και κράτημα σε απαιτητικές συνθήκες. Σημειώνουμε, πως έως και 70% της διαθέσιμης ροπής μπορεί να μεταφερθεί στον πίσω άξονα, τη στιγμή που ακόμη και ολόκληρη η διαθέσιμη ροπή του πίσω άξονα, μπορεί να μεταφερθεί σε κάθε τροχό, ανάλογα με τις ανάγκες.

Η Stateoftheart τεχνολογία του Focus RS δε σταματά εδώ, καθώς ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 οδηγικά είδη, μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων. Μπορεί τα “Normal“, “Sport” και “Track” να δηλώνουν απευθείας την ταυτότητά τους, όμως η έκπληξη γίνεται από το “Drift“, που προσφέρει μεταβολή της κατανομής ροπής στην πίστα με τέτοιο τρόπο, ώστε να υποστηρίζονται υπερστροφές ισχύος, οι γνωστές και ως πλαγιολισθήσεις, για βελτίωση των επιδόσεων αλλά κυρίως, για εκτόξευση της αδρεναλίνης! Η τιμή του Focus RS στην Ελλάδα, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη…

Το εξωτερικό “στόλισμα” του Focus RS δεν έχει γίνει με βασικό κριτήριο την εμφάνιση, αλλά την καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο. Η πίσω αεροτομή, ο εμπρός προφυλακτήρας και συνολικά το κάτω μέρος του αυτοκινήτου, έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μηδενίζονται οι αεροδυναμικές αντιστάσεις και να παρέχεται η βέλτιστη οδική συμπεριφορά!

Σύστημα τετρακίνησης

H τεχνολογία “Ford Performance AllWheelDrive“, με Dynamic Torque Vectoring προσφέρει μια ποιοτική λύση στην προσπάθεια εξεύρεσης της ιδανικής πρόσφυσης αλλά και της όσο το δυνατόν μεγαλύτερης ενεργητικής ασφάλειας, που είναι απαραίτητη για ένα αυτοκίνητο κορυφαίων σε κάθε επίπεδο προδιαγραφών, όπως το Focus RS!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;